11 Ocak 2013 Cuma

Kedişli Paspas...:)) Ve Kitap Kulemiz.....:)))

İşte sonunda yaptım..:))
Sürekli isteyip duruyordum biliyorsunuz. Çok çok sevdiğim arkadaşım moonlightcat mükemmel kedişli paspaslar yapmıştı. Ne zamandır istiyordum ve sonunda yapabildim...
Öncelikle moonlightcat arkadaşıma bana verdiği harika fikirlerden ötürü çok çok teşekkür ediyorum...
Şimdi de size kedişli paspasını göstermek istiyorum..:)))





Tığ ile yaptım kedişli paspasımı. Çok zevkli bir iş oldu. Belki bir tane daha farklı renklerde yapabilirim diye düşünüyorum...
Biraz önce ilknokta.com dan verdiğimiz kitap siparişlerimiz de geldi. Sizlere kitap kulemizi de göstermek istedim. Bu kitaplar annemin, benim ve kızımın...
Önce kızımın bugüne kadar çok istediği, bir çok kitabını okuduğu Edgar Allan Poe'nun tüm şiirleri kitabını göstermek istedim. Meraklı Foxy de ne olduğunu anlamaya çalışıyor...:))




Annem için :
Nazan Bekiroğlu- Nun Masalları
Amanda Hampson- Unutulmuş Bahçe
M. Alice Monrot- Kelebeğin Kızı


Kızım için :
Cerrah- Tess Gerritsen
Deliliğin Dağlarında- Lovecraft
Edgar Allan Poe- Tüm şiirleri ciltli
Anonim kitap
Acı Kahve- Agatha Christie

Veee benim için :
Aytunç Altındal- Tanrı Neden Fikir Değiştirdi
Orhan Gökdemir- Aydınlanma Tarikatı
DEliliğe Övgü- Erasmus
Hz Muhammed- Annemarie Schimmel


Biliyorsunuz Deliliğin Dağlarında H.P. Lovecraft ın eski basım kitabını tabiri caiz ise kardeşimin kütüphanesinden bir süreliğine alıp getirmiştim. Ama kızım kendisine ait olmasını istediği için ona tekrar aynı kitabı sipariş vermiştim. Tabii bu arada kardeşimden ödünç aldığım kitap için ona alıp bir türlü okumaya başlayamadığım Ahmet Hamdi Tanpınar'ın Saatleri Ayarlama Enstitüsü kitabını verdim.. Tabii bir süreliğine..:))
Herkese selam ve sevgilerimle....:)))



5 yorum:

  1. Ellerinize sağlık paspas harika görünüyor :) Banada Edgar allan poe nun tüm hikayeleri kitabını babam hediye olarak almıştı, çok değerlidir benim için. Hikayelrinde hep ölen kişilerin bir şekilde yeniden dirildiklerini görürsünüz , bunun sebebi annesinin oyuncu olmasıymış, okuduğumda baya ilgimi çekmişti belki kızınızda ilgilenir :) poe annesi ölene kadar ki ömrünü sahnelerde geçirmiş ve annesi juliet i canlandırıyormuş. Küçük bir çocuk olarak annesinin sürekli zehir içip öldüğünü ve sonra tekrar dirilerek yanına geldiğini görmesinin hikayelerinde oldukça etkili olduğunu okumuştum. Bir çocuk için fena bir ayrım olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım..:)) Paspasımı ben de beğendim yapması da çok zevkli..:)) Poe nun hayatı gerçekten çok enteresan. Ben de bazı hikayelerini okumuştum ama hayatını bu kadar detaylı bilmiyordum. Ama kayınbiraderlerinin kendisini öldürecekleri ile ilgili bir saplantısı olduğunu ve sürekli onlardan kaçtığını, hatta onlara tanınmamak için kılık bile değiştirdiğini, belli paranoyalarının olduğunu ve bu yüzden alkolik olduğunu biliyorum..
      Korku romanlarının ağababası bir ekolun öncüsü gerçekten çok sevdiğim bir yazardır kendisi..
      Size gerçekten çok teşekkür ediyorum. Ben de sizin gibi önce yazarı tanıyıp sonra kitaplarını okumayı tercih ediyorum..:))
      Çok çok selam ve sevgilerle....:))

      Sil
  2. Çok zarifsin sevgili arkadaşım. Yüreğin sevdi dolu ve samimi. Çok teşekkür ediyorum. Ördüğün paspas öyle sevimli ve güzel olmuş ki. Ellerine, emeğine sağlık. Biliyorsun ben de senden ilham alıyorum. Senin tasarladıklarını çok beğeniyorum. Keyifle kullansın patili güzeller ^-^
    Foxy'nin o şeker kulaklarını da öperim ^-^:)
    Poe'nun yeri bende çok ayrıdır. Kızının da etkilenmiş ve beğenmiş olması ne harika.
    Kitaplarınızı keyifle okuyun canım.
    Kocaman sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili arkadaşım inan bana senin yaptıkların bulduğun fikirler el becerilerinin tümü öyle güzel ki benimkiler kıyısından köşesinden bile geçmiyor. Senin bloğunu keyifle takip ediyorum. Hatta annem de bana bugün arkadaşın neler yapmış diye soruyor..:))
      Senin o güzel kalbine, yaşam enerjine, iyi niyetine sağlık gerçekten..:))
      Çok çok selam ve en derin sevgilerimle..:))

      Sil
  3. ayy o paspas ne şeker bişey olmuş öyle insan basmaya kıyamaz :) ellerine sağlık canım ayrıca kitaplarıda sıcacık yuvanızda hep birlikte okuyun inş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...