1 Mart 2013 Cuma

Gün Pastaları.. Iımm Neffisss...

Dün annemin apartman günüydü..
Pasta böreğin çoğunu annem yaptı ama bir kısmını da ben yaptım valla ne yalan söyliyim kendi yaptıklarımı da görüntüledim...
Ama benim asıl istediğim komşular tarafından da çok beğenilen bir kurabiye tarifini paylaşmak..
Şekilsiz Kurabiye - Perişan Kurabiye de diyorlar..

İşte bunlar...:))



Tarifine gelince:

2 yumurta ile 1.5 su bardağı şekeri bir güzel çırptım. Yaklaşık 2-3 dakika kadar.
İçine 1/2 paket margarin
1 çay bardağı zeytinyağı
1 paket vanilin
1 paket kabartma tozu
kuru üzüm
ceviz
fındık
alabildiği kadar un

koyarak bir güzel yumuşak bir hamur yaptım. Yağlı kağıt koyduğum tepsiye hamurdan parçalar kopartarak teker teker koydum. Ufak parçaları elimizle asla şekillendirmeyeceğiz koparttığımız gibi gelişigüzel koyacağız. 180 derecelik önceden hafif ısıtılmış fırında 30 dakika pişirdikten sonra fırından alıp bir miktar soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpiyoruz. Önce bir güzel kendi midemize indiriyoruz. Sonra da konu komşuya  ikram ediyoruz..
Basit ve gerçekten lezzetli...




İşte buyrun son hali böyle.. ( Bu fotoğrafı çektikten sonra bu güzel kurabiyeyi yemiş bulundum..:)))

Annemin günü için diğer yaptıklarıma gelince


Peynirli Poğaçalarım....


Veee mercimekli köfte.....





İtiraf ediyorum gelen misafirlerden daha çok, en çok ben yedim. Vallahi rejim mejim amaaan dedim..

Gece ise yaşadığım vicdan azabını, neden yedim sanki ah yemez olaydım psikolojisini siz düşünün artık...

Selam ve sevgilerimle...


1 yorum:

  1. ellerine sağlık, anneleri demiyorum, onlar zaten mucizeler yaratır :)
    o kurabiye neydi öyle, gece gece görmeseymişim, canım çekti, hatta kalkıp yapsam denesem mi, diye bir fikir kurcalamaya başladı :)
    denerim mutlaka, güzel paylaşım için sağol

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...