27 Eylül 2013 Cuma

Şeytanın Labirenti-YORUM..

Merhabalar,
Hayırlı Cumalar diliyorum..
Dün gece okuyup bitirdim..
John Saul-Şeytanın Labirenti..


Arka Kapak:

Kitapları her zaman çok satanların arasında yer alan John Saul, 30 yılı aşkın süredir hayal gücünün derinliklerindeki karanlık diyarlardan ilham alan eserlere imza atmıştır.
Her yeni kitabında en derinlerde sakladığımız korkularımızla kedinin fareyle oynadığı gibi oynama konusunda daha da ustalaşmış ve her defasında işe biraz daha heyecan katmayı başarmıştır..

Kendi Düşüncelerim ise:

Ben genel olarak beğendim. Korku romanları ve filmleri çok seviyorum. Klasikten günümüze tümünü takip etmeye çalışıyorum..
Alışıldık bir olay aslında konusu ama heyecan sonuna kadar hiç bitmiyor.
Konu güzel anlatılmış.. Geçişler güzel..
Exorcist filmi geldi önce aklıma..


Bundan 30 yıl kadar önce orijinal Exorcist filmini seyrettiğimde ki o zamanlar çocuktum, İnanılmaz korkmuştum öncelikle bu sahneden..
Bir de merdivenlerden ters bir şekilde iniş sahnesi vardı ondan..
Yıllar yılı korktum diyebilirim..

Elbette bu kitaptan aynı etkiyi bekleyemem ama benim için etkileyiciydi..
Konuyu tam olarak anlatmıyorum ama sonları hiç umduğunuz gibi gerçekleşmiyor..
O kısmı o yüzden güzeldi..

Tabii kitabı okurken ister istemez aşağıda resmini gördüğünüz Bu şahane film de aklıma geldi..Kovamadım kafamdan..:))


Herkese güzel bir haftanın son günü diliyorum..:))

4 yorum:

  1. John Saul'un Şeytanın Sağ Eli adlı kitabını okumuştum uzun zaman önce. Ensemden aşağı inen ürpertiler daha bugün gibi.

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim kitabı canım :)
    Kitap yorumlarına bayıldığımı her defasında belirtiyorum canım :)
    Daha iyisin inşallah öpüyorum sizi :)

    YanıtlaSil
  3. hımm merak uyandırıcı kütüphanede bulursam alayım..yorumuna sağlık ablam

    YanıtlaSil
  4. :)konuyu bağlama şekline çok güldüm:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...