31 Ekim 2013 Perşembe

Gulay arkadaşımın gönderdiği MİM..:))

Merhabalar,
Güzel geceler diliyorum..

Hala tadilat devam ettiği için internet de kesintili oluyor ve o yüzden de bloğumla ilgilenemiyorum..
Eminim en yakın zamanda telafi edeceğim..
Sevgili güzeller güzeli arkadaşım Gülaycığım beni mimlemiş hem de çoook güzel bir konu ile..
Hemen içimden geldiğince cevaplamak istiyorum..:))
Vee çok çok teşekkürler ediyorum..:))

Hayal Kurmak Güzeldir...:))

Evet hem de çok çok güzeldir..
Ve elbette keşke gerçek olsalar hepsi..
Tatlı küçük hayaller hep benimle birlikteydiler çocukluğumdan beri.
Ama hatırlayabildiğim en eski hayallerim hep uzayla ilgili..
Bunun oluşmasına sebep de TV de sürekli seyrettiğimiz Uzay dizileri..
Tabii ki Uzay Yolu Star Trek ile başladı..
Hem kimin başlamadı ki..:??


Aşkımız Kaptan Kirk ve idolümüz Mr Spock..
Sonra da devamı geldi tabii hayallerin..
Hayal kaynağı aşağıdaki yakışıklı olunca..


Nasıl da yakışıklıydı dimi. Merhum Supermen adamımız Christopher Reeve..
Ölünce ağlamıştım..
Bir de Freddie Mercury öldüğünde ağlamıştım hıçkıra hıçkıra o ayrı konu..!!!


Evet o da bir kedi hastasıydı.. Benim gibi....
Öldüğünde üniversitede asistandım ve o gün siyahlar giyinip gitmiştim fakülteye. Soranlara da ''Biliyor musunuz Freddie Mercury öldüüüü'' demiştim. Hocam da bana bırak bu işleri. Patoloji daha önemli demişti..:))



AİDS ten öldü merhum..

Evet uzay maceram Battlestar Galactica ile devam etti. Ama şimdi tıfıl, çömez ve parlak gençlerin oynadığı Galactica nın yeni versiyonu değil.
Babalar gibi adamların oynadığı Galactica elbette..:))


Uzay maceram ve hayallerim hala belgeseller ile devam ediyor. Merak ediyorum ve öğrenmeye çalışıyorum.
Hala henüz herşey açıklanamamış ise de..
Büyük patlama neyin nesi mesela..:))

Ama şu aralar bir hayalim daha var..
Günlerdir maruz kaldığım örümcek kafalara sahip ucubelerin hayvan sevmemeleri dolayısıyla saçmalamaları..
Bahçeli büyük bir evim olsa belki bu ucube seslerini duymam diye hayal ediyorum..

Ama yine de bu bir hayal ucubelerin gittikçe çoğaldığı günümüzde evet sadece hayal benim ki...:))

İsteyen tüm arkadaşlarım cevaplasınlar merakla bekliyorum...
Selam ve sevgilerimle..:))


9 yorum:

  1. Ah ah ah Mr. Spock, Kaptan Kirk unutulur mu??:)) çok severdim her cumartesi siyah-beyaz izlerdik ama yine de ne keyifle izlerdik di mi?:) müziği hala kulağımda....Freddy Mercury beğendiğim şarkıcılardan değildi ama kediciymiş ha bak sen şimdi öğrendim:) galactica da güzeldi çok heyecanlıydı...hayvan sevmeyen ucubelerden burada da var of be...bunlar başka gezegenden mi gelmiş biz mi başka gezegenden gelmişiz bilemiyorum
    resimlere çok teşekkürler beni o yıllara ışınladın:)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Süper bir yazı olmuş.
    Bol sinema, dizi ve müzik...Daha ne olsun?

    YanıtlaSil
  3. Ay ne güzel bir cevap oldu bu yaaaaaaaaaaaaa:)
    Hakikatten çok benziyoruz benimde öldüğü için ağladığım ilk kişi Freddie Mercury
    Çok hoşuma gitti eğlenerek okudum :)
    Konu uzay olunca bilim kurgu olunca hoşuma gitmezmi :)
    Canım inşallah o bahçeli ev hayalin en yakın zamanda gerçek olur sende canlarında rahat eder...
    Asıl ben teşekkür ederim canım cevapladığın için :)
    Çoook çok öpüyorum.....

    YanıtlaSil
  4. Sizin hayal dünyanıza hayranım..Gercekten cok geniş ve bana hiç hayal kurmadıgımı hatırlatıyor :( Cok güzel bi yazı olmus :)
    Çekilişime beklerim http://mervelil.blogspot.com/2013/10/dogal-pazarla-2-kisiye-hediyelerim-var.html

    YanıtlaSil
  5. ehehhe gayet güzel olmuş :)
    çok beğendim

    YanıtlaSil
  6. sanki aynı frekansta dolaşıyoruz cnm. bende uzayla ilgili konuları çok severim. hayvanları da çok severim. çocukken büyüyünce kedi olmak istediğim doğrudur :)

    YanıtlaSil
  7. :)) neşe doluyor insan bu blogda ne keyifli olmuş

    YanıtlaSil
  8. İnsan hayal ettiği müddetçe yaşar!Harika!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...