8 Nisan 2014 Salı

Evimizden Birşeyler'in Mimi..:))

Merhabalar,
Güzel günler diliyorum tüm arkadaşlarıma..

Pırıl pırıl genç bir kız.. Diğdem henüz 14 yaşında Evimizden Birşeyler bloğunun cici sahibesi..
Ben ve birçok arkadaş da severek takip ediyoruz eminim...
Bu cici kız kendisi bir mim hazırlamış..
Ben de seve seve cevapladım..

Cici Cici Defterlerimiz...
Aslında çok meraklı olduğum halde kırtasiye malzemelerinin tümüne asla ama asla kızımın performansını yakalayamam..
Ama sizlere birkaç defterimi gösteriyorum..:))


Bu defterler hem ders hem de kurs defterlerim..
Gördüğünüz gibi pırıl pırıl..
Neden çünkü hiiiç çalışılmamış..:)))))


Bugünlerde çantamda taşıdığım not defterim bu..


Not defterimin ilk sayfası..
Osmanlıca yazdım ve kalp içine aldım..
Her zaman ve Daima diyorum...:))
Ne yazdığını merak ediyorsanız........
Tahminleer...



Ve ajandam...
Diren Ajandam..:))

Ben mimi çok beğendim cevapladım.....
İsteyen arkadaşlarım cevaplasın ama mutlaka Diğdem in bloğunu ziyaret edin.
Güzeller güzeli 14 yaşında bir güzel gencimiz..:))

Selam ve sevgilerimle..

7 yorum:

  1. tabii ki atatürk yazıyor ablacım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok değişik bir mim bayıldım :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Mimimi cevapladığınız için çok teşekkür ederim.
    Tahminimce ATATÜRK yazıyor o kalbin içinde <3
    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  4. ajandana bayıılldımmmm. Güle güle kullan arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  5. Kosturmacali ben bir onceki mimi ancak cevaplayabildim =) Cevap blogumda. Tekrar tesekkur ederim Ozlem abla =)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel mimler diğer mimi ancak cevaplayabildim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...