31 Ekim 2012 Çarşamba

İki yeni örgü çanta ve bebişlerim benim....:))

Merhaba sevgili arkadaşlar,
Aynı şu malum dizide Kanuni nin dediği gibi '' Yola Revan Oldum Bugün...''
Bayram bitti ben de işe döndüm yine... Bayram boyu koşturmacalar, misafirler, yemekler derken o arada evet kitap okuyamadım ama tığ işi yaptım yine.. İşte burda küçük bir heybe tarzı çanta ve bir de el çantası-cüzdan ama kedicikli, Aynı sevgili Ayşım'dan görüp öğrenmeye çalıştığım gibi..:))




Bu arada İhsan Oktay Anar-Yedinci Gün siparişim elime geçmişti kızımın kitapları ile beraber... Ama henüz okumaya başlamadım.. Tembelim yani bu konuda..:))



Sevgili Oğluşum ve asla ayrılamadığı plastik kemiği....:))



Bu da korkak kızım, Boynuna çantayı asarken bile korktu ne oluyor diye...:))



Kedişli çantamın boyutunu göstermek için ise annemin okuduğu İnci Aral- MOR kitabını koydum içine.. Cep boy aslında ama güzelce çantanın içine sığdı... Anneme bayram hediyesi olsun...:))



8 yorum:

  1. Güle güle kullanın, yine hepsi çok güzel.Dünya güzeli korkak kızı ve yakışıklı beyefendiyi kocaman öpüyorum, keyifli okumalar, iki gündür ben de okuyamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Ooo çantalar çok hoş. Renkleri de tam benlik. Mor . Ellerine sağlık. Ben de 7. Güne başlıcam yakında. Merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
  3. aaa kızınız benim kızıma ne kadarda benziyor :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel olmuşlar ama , Mor da güzeldir , keyifle okusun anneniz:)

    YanıtlaSil
  5. Kedişli çanta da çok güzel köpüşler de :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...