7 Ekim 2012 Pazar

Yeni kitap.. Örgü bardak altlıkları ve örgü bardak kılıfı..

Evet hamarat bir cumartesi geçirdim.. İnşallah yarın yani pazar günü de aynı hızla devam ederim...
Uğultulu Tepeler- Emily Bronte bitirdim..
Bundan 200 yıl önce yazılmış derin bir aşk hikayesi, biraz gotik biraz romantik..
Bu tarz sevenler için oldukça ilgi çekici olabilir. Ama benim aklıma çok daha değişik birşey geldi. Günümüzde her tv kanalında binbir çeşit dizi oynuyor ya ben bunun da bir tv dizisi olmasını isterdim şahsen.. Çünkü bizim seyrettiğimiz bir sürü sapma sapan dizileri çekeceklerine böyle bir romandan haberleri olsa bence bunun da bir dizisini çekerlerdi diye düşünüyorum.. Hatta romanın baş kahramanı Heathcliff rolünde de Kenan İmirzalıoğlu oynarsa inanın mükemmel olur. Bütün kitap boyunca bunu düşündüm..:))

Emily Bronte


Yarın yeni bir kitaba başlayacağım.. Çavdar Tarlasında Çocuklar. J.D. Salinger. İnanın yazar ve kitap hakkında hiçbirşey bilmiyorum. Biliyorsunuz yazarlar hakkında çok saplantılıyım. Kolay kolay bilmediğim yazarların dışına çıkamıyorum.. İnsanın bilmediği bir yere giderken çekinmesi gibi aynı.. Bu konuda biraz obsesifim... Ama bu kitap benim çok sevdiğim bir can arkadaşımın hediyesi.. Bakalım nasıl birşey yarın başlayacağım..:))


Gelelim El işlerime....
Tığ işi Ayçiçeği bardak altlıklarım ve tığ işi baykuş bardak kılıfım....





Bardağımın içine mum koydum. Böyle de çok dekoratif oldu ne dersiniz...:))

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çoook çok teşekkür ederim...:))
      Çok selam ve sevgiler...:))

      Sil
  2. Birkaç gündür migren yüzünden Uğultulu Tepeler'e çok konsantre olamadım,birkaç kitabı dönüşümlü okumayı seviyorum ama 2 gündür doğru düzgün okumadım,İnsan Ruhunun Haritası'nı bile bitiremedim,son 30-35 sayfa şimdi gidiyorum okumaya:D Keyiffli okumalar, yorumları heyecnla bekliyorum, ellerine sağlık,herşeye vakit ayırabiliyorsun ne güzel,maşallah:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok geçmiş olsun cidden migren ağrısı çok kötü oluyor biliyorum. Bir de öyle imreniyorum ki birkaç kitabı bir arada okumak çok güzel. Sanırım ben de bir deneyeceğim. Böylece daha verimli olur diye düşünüyorum.. Daha çok kitap okumuş oluruz..:))
      Çok selam ve sevgiler...

      Sil
  3. Bardak altlıkları ve baykuşlu kılıf cok şekermişş güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook çok teşekkür e derim cidden.. Vallahi bunları yapmaya çok alıştım artık başka birşey yapamıyorum desem yeridir...:))
      Hemen başka birşeylere daha başlamam gerekiyor..:))
      Çok selam ve sevgilerimle..:))

      Sil
  4. Uğultulu Tepeler'i okumadım ama yorumundan sonra merak ettim.
    Çavdar Tarlasında Çocuklar kitabının paylaşımlarına bloglarda sık rastlıyorum. Merak ettiğim bir kitap. Okuduktan sonraki izlenimlerini merak ediyorum.
    Bardak altlıkların ve baykuşlu bardak kılıfın şahane olmuş. Emeğine sağlık.
    Kocaman sevgilerimle.
    Güzel patililerini de öperim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili arkadaşım tüm ama tüm elişlerim senden öğrendiklerim, senin bloğundan öğrendiklerim... :))
      Sen çok çok daha güzel şeyler yapıyorsun inan bana çok samimiyim..
      Çavdar tarlasında çocuklar, Vallahi arkadaşım hediye etti diye başladım. 40. sayfada bıraktım.. 16 yaşında bir erkek çocuğun ağzından argo jargonla yazılmış. Ben hiç mi hiç beğenmedim. Ya da şöyle diyim benim tarzım hiç değilmiş.
      O kadar saplantılıyım ki tarz olarak yazar olarak konu olarak kendi sevdiklerimin dışına hiç çıkamıyorum. Bu hiç iyi birşey değil biliyorum ama yok vallahi okuyamadım..
      Arkadaşım çok çok selam ve sevgiler...

      Sil
  5. bardak kılıfına bayıldım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook çok teşekkür ederim cidden.. Beğenmenize çok sevindim. Sizin yaptıklarınız maşallah çok daha güzel. Sizin de ellerinize sağlık...:))
      Çok çok selam ve sevgiler...:))

      Sil
  6. Ben çok sevdim, emeğine sağlık, çok tatlı olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook çok teşekkür ederim vallahi beğenmenize çok çok sevindim... Çok çok selam ve sevgilerimle...:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...