12 Kasım 2012 Pazartesi

DİKKAT..!! Kitapambarı.com dan mükemmel indirim.. Burda..

Merhabalar sevgili Arkadaşlar,
Şimdi mükemmel güzel bir haber aldım.. Bu haber tüm sevgili arkadaşların ve tüm kitapseverlerin işine yarayacak...
2 gün önceki yayınımda www.kitapambari.com dan sipariş ettiğim kitaplarımın hızlı geldiğini ve benim de çok çok memnun olduğumu söylemiştim. Sağolsunlar hem bana hem de benim arkadaşlarıma bir güzellik düşünmüşler. Az önce kendileri ile konuştum. Bana bir link göndermişler..
Benim bloğumdan bu link ile www.kitapambari.com a girip her 35 tl üzeri kitap siparişinize %5 indirim...:))) Hem de 90 gün boyunca....:)))


İşte burda link...

https://www.kitapambari.com/?ref_code=5LHLGS41PG2M

Sevgili Kitapambarı.com yetkilileri, Sizlere çok teşekkür ediyorum..
Ve sevgili arkadaşlarım, kitap siparişi yapacaksanız hemen koşun yetişin. Burdan yukarıdaki linke tıklayacaksınız...
Kitaplarınız %5 indirimli gelecek.... Hem de 90 gün boyunca ve hem de 35 tl üzerindeki tüm siparişleriniz....:))))
Arkadaşlar ne olur sizler de kendi bloğunuzda bunu duyurursanız en azından kitap siparişi verecek arkadaşlara bir kolaylık olmuş olsun...
Ben coştum bile şimdiden....:))) 

2 yorum:

  1. merhaba :)hemen geldim :)
    kitap sever birisini gördüğümde dayanamıyorum ki bloğunuz,tasarımı,paylaşımlarınız harika !
    çıtır börek beni benden aldı ;)
    kızınıza da sevgiler..
    bundan böyle sıkça görüşeceğimizi hissediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo merhabalar.. Hoşgeldiniz hoşgeldiniz..:))
      Nasıl sevindim asnlatamam.. Çok çok teşekkür ederim. Bloğunuzda okuduğunuz kitaplara baktım. Aslında kitap zevkimiz yakın gibi.. Üstelik Kitaplarla ilgili fikir paylaşımları da çok ömenli..
      Vallahi ne diyim. Tanıştığıma çok çok memnun oldum. Güzel kızınıza da sevgilerimi gönderiyorum.:))
      Çok çok selamlar...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...