28 Kasım 2012 Çarşamba

Örgü Sabun Sepeti.. Ve Son Kitaplar...

SORU : Tembel bir öğrenci nasıl olur?
CEVAP : Aynı benim gibi....
NOT : 0

Evet gerçek bu, öğrenci ders çalışmaktan kaçmak için sürekli kendisine başka meşgaleler çıkartır ya ben de öyle oldum. Dün sırf ders çalışmıyım diye önce saatlerce TV seyrettim. Sonra gittim börek yaptım. Sonra evden aşağıya indim bahçedeki kedişleri besledim. Eve geldim elime ipimi ve tığımı aldım. Ve bu örgü sabun sepetini yaptım..:))
Sonra artık uyku vaktim geldi deyip yatağıma yerleştim ve elime kitabımı aldım biraz okudum ve uyudum.. Sonuç ders mers yook..:))

Aferin bana.. Yine de ortaya birşey çıkarttım bu cici örgü sabun sepeti..




Sabun sepetim kendini oje sepeti zannediyor..:))



Dediğim gibi gönlüm rahat bir günümü daha boş geçirmedim..
SEvgili arkadaşlarım bu arada hemen okuduğum iki kitap hakkında da ufacık bilgi vermek istiyorum. Daha önce söylediğim gibi Serhat Kavruk'un Kral Arthur adlı kitabına başlamıştım. Ben bu kitabı alırken bir araştırma kitabı diye düşünüp aldım. Ama malesef ne olduğunu anlayamadım. Tercüme desen değil. Çünkü kaynak belirtmemiş kendisi. o dönemin Baladlarını tercüme etti desek onu da not düşmemiş. Hani ortaokul da stage 3 ingilizce kitapları verirler de siz onu en basit bir tercüme ile basit cümlelerle tercüme edersiniz ya aynen öyle.. Ne yazık ki insan bunu okurken ya kafadan sallladı, ya masal kitabı ya da duyduklarını kötü bir dille anlattı diyorsunuz. (MALESEF) ..



İkinci olarak Agarta Dünya Kralı adlı kitap onu da biliyorsunuz yeni almıştım. Ama ne yazık ki onu da tavsiye edemeyeceğim. Çünkü bir cümlenin içinde bir sürü eski otantik tarihi ya da mitolojik isim geçiyor. Dip not denilen şeyi en arkaya koymuş yazar. İkide bir kitabın bölüm sonuna gidip nedir bu diye bakmanız gerekiyor. En kötü kısmı da bu açıklayıcı notların da hiç birşeyi açıklamaması..:))
O notlar da sizi başka kaynaklardan araştırmaya sevk ediyor..
Belki konu ile yakın ilgisi olanlar bu yabancı kelimeleri anliyorlardır diye düşündüm ama mümkün değil onlar bile bir yerden sonra ipin ucunu kaçıracaklardır eminim. Kısaca onu da beğenmedim.. (MALESEF..)
Tabi benimle aynı görüşü paylaşmayan bu kitapları okumuş arkadaşlarım vardır belki onların da yorumlarını dinlemek isterim eğer varsa..




Sonuçta bayağı yoğun, ama derssiz! ve dertsiz! bir gece geçirdim...
Selam ve sevgilerimle.....

5 yorum:

  1. çok beğendim ben ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Bence sen tarih yerine bu yaptığın cicili bicili sepetleri yapmalısın, başlı başına bir iş alanı, harika yeteneğin var, bana yap deseler bir santimini bile yapamam...eline sağlık:) tercüme severek, layıkıyla, hakkıyla yapılmazsa çok kötü sonuç verir, okuyan da keyif almaz, bu işten azıcık anladığımdan biliyorum..yine de iyi okumalar..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Hanım çok çok teşekkür ederim vallahi. Tarih i de seviyorum ama olay derse gelince tembelliğim tutuyor. Yıllardır olan tarih sevgimi ve tarih alanında okuduğum kitapları madem bu kadar çok tarih çalışıyorum bari bir adı olsun dedim ama.. İşte çok zorlanıyorum.. Siz benim gençliğimden beri ilgi duyduğum İngiliz dili ve Edebiyatı mezunusunuz. Siz çok daha iyi bilirsiniz. Eğer kitap tercüme kokuyorsa (Sanırım böyle bir deyim var..) çok çok kötü bir kitap oluyor her ne kadar konu güzel olsa bile..
      Bu arada en kısa zamanda size bu yaptığım sepetlerden yapıp göndermek isterim kesinlikle ve seve seve..:))
      Çook çok selam ve sevgilerimle...

      Sil
  3. Her gününn her gecen dertsiz geçsin:) Sepet çok şeker olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEvgili arkadaşım çok çok teekkür ederim. Vallahi ben ders çalışmıyım da otutup sabahtan akşama elişi yapıyım onu anladım..:))
      Allah hiç birimize dert tasda keder ve hastalık vermesin inşallah kardeşim..:))
      Çok selam ve sevgilerimle...:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...