17 Aralık 2012 Pazartesi

Okudum Hiyeroglif Masallar...

Merhaba sevgili arkadaşlar,
Şu aralar tembelliğim üstümde malesef fazla kitap okuyamıyorum. Ama sonuçta Horace Walpole-Hiyeroglif Masallar kitabını bitirdim..
Harace Walpole (1717-1797) İngiliz edebiyatçı ve politikacı. Eserlerini Gothic üslup ile yazmış. Kendisi aynı zamanda fantastik edebiyatın kurucusu ve gelişimindeki en önemli ve etkili isimdir..
Eğer masal seviyorsanız kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. İçinde 6 tane kısa masal var.
1. Yeni bir binbir gece masalı
2. Kral ve üç kızı
3. Zar fincanı, bir peri masalı
4. Brendideki şeftali, Bir miledh masalı
5. Bir çin peri masalı
6. Gerçek bir aşk hikayesi


Bugün birkaç günlüğüne Ankara'ya kardeşimin yanına gidiyorum. Yanıma da Richard Bach- Hipnozcu adlı kitabı alacağım. Kızım okumuş ve bana güzel dedi..
Ben de yolda ve fırsat bulursam Ankara'da okuyacağım...


Tüm arkadaşlara sevgi ve saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...