13 Aralık 2012 Perşembe

Yeni Kitabım, Hiyeroglif Masalllar..

Merhabalar sevgili arkadaşlar,
Bildiğiniz gibi memleketimdeyim ve ailemin yanındayım. Haliyle günlerim de oldukça güzel geçiyor. Ders çalışmaya pek fazla vakit bulamasam da kızımın kütüphanesinden kendime çok hoş bir kitap seçtim onu okuyorum..
Sir Horace Walpole un Hiyeroglif Masallar kitabı..
Çocukluğuma döndüm. Öyle tatlı masallar var ki içinde çok çok sevdim 30-35 yıl öncesine dönüverdim. Horace Walpole inanılmaz sevdiğim bir yazardır . Gothic romanın babası Otranto Şatosu kitabı ile korku edebiyatının öncüsüdür..


Sir Horace Walpole

Kitabın içinde kısa kısa masallar var aslında bir gecede bitirilebilecek bir kitap çünkü çok zevkli.. Ama ben bir bölümünü de bu geceye bıraktım gece uykudan önce kalan diğer yarısını okuyacağım...
Bu arada Tarih çalışmaya da çalışıyorum...:))
Ama kedim Mestan tarihe benden daha meraklı ne zaman kitabımı açsam Mestan gelip kitabın üstüne oturuyor benim de canıma minnet....:)))




 Kuşumuz Şahbaz...


Herhalde okuma lambasının sıcağını sevdi Mestan  Tarih bahane..:))



Noel Baba Foxy..


Vee Persler...:))
Herkese çok selam ve sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Kitap mitap bahane" benimle ilgilen anne" derler bunlar.
    Örgüye başlarım yumak odanın öteki ucuna kadar yuvarlanır. PC açarım kucağıma kurulurlar....

    Yalnız o gözlük var ya o gözlük bayıldım ben ona. Cathy Kidston mu? Öyleyse hemen sipariş vereyim ,önümüzdeki hafta kardeşim Londra'dan gelecek.

    Sevgiler kedili günler. Pardon kedili köpekli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel söylediniz vallahi bayıldım. Hakikaten benimle ilgilen anne durumunda tüm bebişlerimiz.. Ama ben inanın halimden çok memnunum hayat bu bebişlerle güzel öyle değil mi..:))
      Cath Kidson design a bayılıyorum mükemmel.. Sitesi harika ve international alışveriş de var en güzeli.. Ama okuma gözlüğü Cath Kidson değil malesef.. Ebay dan almıştım gözümün numarası belli olunca ebay da da kullandığınız gözlük numarasını yazıyorsunuz. Beğendiğiniz çerçeveyi alabiliyorsunuz. Çok fazla seçenek var. Ben ebay dan alışverişi çok seviyorum özellikle ebay.co.uk dan. Ama siz çok şanslısınız kardeşiniz Londra'da ise istediklerinizi ona söyleyebilirsiniz gerçekten...
      Çok çok teşekkür ediyorum çok çok selam ve sevgilerimle...

      Sil
  2. Patili güzellerini kocaman kocaman sevgiyle öpüyorum ^-^
    Keyifli okumaların olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim güzel arkadaşım.. Hayat bu can dostlarımız ile çok daha güzel.. Antakya da nasıl canım sıkılıyordu. Hem ailemden hem bebişlerimden ayrıyım diye. Şimdi çok iyiyim şükür Allah'a.. Çok çok selam ve sevgilerimle...:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...