25 Ocak 2013 Cuma

Örgü Sepetim ve Yeni Kitabım....

Merhabalar ve Hayırlı Cumalar sevgili Arkadaşlarım,
Sepet örmeyi çok seviyorum.. Hem kolay oluyor çabuk bitiyor hem de çok şık duruyor. Bu defa parlak simli kirpi ip ile krem rengi normal ip kullandım..
İşte böyle...


Annem de içine deniz kabukları koydu.. Bence cici oldu...:))

Dün gece okuduğum kitabımı bitirdim ve büyük bir hevesle sevgili moonlightcat-Ayşım ile kitap takasımız sonucu arkadaşımın bana gönderdiği İskender Pala Kitab-ı Aşk kitabına başladım..:))




Aytunç Altındal'ın Tanrı Neden Fikir Değiştirdi adlı kitabını dün gece bitirdim..
Size kısaca yorumlamak istiyorum...


Kitap Türü Din Felsefesi.. Ama aklınız karışmasın, İslam dini ile ilgili değil. Hristiyan ve yahudilik dini ile ilgili. Bildiğim kadarı ile yazar Aytunç Altındal Avrupa'da Teoloji eğitimi almış. Bu yüzden konuya çok çok hakim ve çok bilgili.
Kitap ise bu yüzden biraz anlaşılması zor olmuş. Çok teknik olmuş. Ben açıkçası anlamakta zorluk çektim. Elbette anladığım bölümler de oldu. Ama konu ile çok yakından ilgim olmadığı ve dışarıdan bilgi sahibi olmak istediğim için okumam da gerekiyordu.
Kitap Hristiyan ve Yahudi inanışı üzerine yazılmış, Yeni Ahit ve Eski Ahit' in bazı bölümlerini inceliyor. Bazı bölümleri eleştiriyor ve bazı bölümlerin sonradan eklendiğini aslında Allah Kelamı olmadığını söylüyor. Elbette ki bu yazarın tezi.. Ama kitap birçok literatürden yararlanılarak yazılmış ve arkasında da literatür bilgi kısmına çok geniş olarak verilmiş..
Açıkçası doğrudur-değildir ben bunu bilemem, yalnızca okudum farklı görüşleri ve farklı düşünceleri öğrenmek benim çok hoşuma gider. Bu konu ile ilgili de az da olsa bilgi sahibi olduğuma inanıyorum...

Şimdi ise elimde yepyeni bir kitap var, Ktab-ı Aşk...
Herkese iyi okumalar ve Hayırlı Cumalar diliyorum....

4 yorum:

  1. sepet ne güzel olmuş cnm :) kitapları çok seviyorsun sanırım. malesef kitap okumaya zamanım yok :(

    YanıtlaSil
  2. Sepet ve deniz kabukları çok şık durmuş :) Keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
  3. harika cnm çok hoş olmuş sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...