7 Ocak 2013 Pazartesi

Şükür.. Evimdeyim...:))

Şükür Allah'a Eve Döndüm...
Dilekçemi verdim cevabını bile beklemeden hava bozuyor diye apar topar geldim. Bu arada tabii oturduğum evi de boşaltmam yani taşınmam gerekti. Onları da yine apar topar getirdim.
Tabii evraklarımı tamamlamak için yine gitmem gerekecek ama misafir olarak..:)
Yani evimdeyim...
Özlediğim yerdeyim...
Kızımın yanındayım..
Annemin yanındayım...
Öyle güzel şeyler söylemişsiniz ki dönüp dönüp mesajlarınızı tekrar okudum.. Nasıl mutlu oldum bilemezsiniz. Bana moral verdiniz beni mutlu ettiniz. Allah da sizleri mutlu etsin inşallah..:))
Gelir gelmez de ilk karşılaştığım şey sevgili Hasır Şapka Derya 'nın çekilişinden kazandığım hediyeler idi.. Vallahi bayıldım hediyelere ve hemen sizinle paylaşmak istedim..




100 parçalık harika bir puzzle
Cengiz Aytmatov- Elveda Gülsarı adlı kitabı
ve.. iki harika yeniyıl havluları..
Sevgili Derya Hanım ' a çok çok teşekkürler ediyorum. Tanıştığıma çok çok sevindim...:))
Ayrıca tüm sevgili blog arkadaşlarıma çok çok teşekkürler ediyorum. Güzel sözleriniz ve güzel temennileriniz için....:))

4 yorum:

  1. Öyle severim ki puzzle yapmayı :) İnsan hiç bir şey düşünmeden saatlerini onun başında geçiriveriyor, tam bir rahatlama aracı :) Güle güle kullanın hepsi çok şeker hediyeler :)
    İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi gözün aydın canım benim artık rahat nefes alabilirsin :)
    Bu arada hediyeler harika zaten ben de katılmıştım sana gitmesine sevindim :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Aa ne güzel bakın, yeni yıl yeni ve güzel şeyler getirmeye başlamış bile:), çok sevindim, güle güle kullanın güzel hediyelerinizi. Sizin de ifade ettiğiniz üzere bizler buradayız, her birimizin e-posta adresleri belli yazışın, tanışın, içinizi dökün, PAYLAŞIN kısacası, yaşam güzellikleri paylaşınca anlamlı oluyor. Değilse boş oturulan bir park değildir bizim içimizi burkan, o parkta oturduğumuz insanlar ve paylaşımlar akıla gelir, bizi onlar mutlu eder, ya da duygulandırır. Hayat budur bence;) sevgi ve selamlar...:).

    YanıtlaSil
  4. Özlem Hanımcığım ben de sizi tanıdığıma çok ama çok memnun oldum, küçük hediyelerinizi beğenmenize çok sevindim :) Yeni yılda gönlünüzden geçen tüm güzellikler sizinle olsun!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...