11 Şubat 2013 Pazartesi

Tığ işi Batik Atkı....

Merhabalar sevgili arkadaşlar,
Harika bir yün keşfettim. Alize Burcum un Batik serisi.. Bayıldım. Hem kendime hem de kızıma birşeyler örmek için aldım. İpe bayıldım.. Renkler harika renk geçişleri harika.. Yeni sezon yünlerden imiş..
Ben yine tığ ile ördüm ama eminim ki şişle örülürse çok daha güzel duracak..
Önce kızıma atkı ördüm.. Ne yazık ki kızımın beğendiği renkten yalnızca bir adet yün kalmış. Kapış kapış gidiyormuş yani. Neyse bizde 1 adet yünü kızıma aldık. İnce ve uzun bir atkı ördüm..





Vee ben....



Aman kızım ilk önce atkısını benim taktığımı görmesin...:)))

Çok selam ve sevgilerle....

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Selda Hanım.. Çok daha güzelleri sizin olsun inşallah.. Güzel bloğunuzun da yakından takipçisiyim biliyorsunuz..
      Çok selam ve sevgilerimle...:))

      Sil
  2. çok hoş, böyle tarz bir anneye sahip olmak daha da hoş olmalı :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı, elinize sağlık, kızınıza söylemeyiz, aramızda ;))

    YanıtlaSil
  4. Batik serisi benimde çok hoşuma gidiyor,sizinkilerin de renkleri şahane güzel günlerde kullanın kızınızla birlikte...Ayrıca MAŞALLAH size hani üniversitede hocalık,emeklilik şaka gibi geliyor.Maşallah maşallah....

    YanıtlaSil
  5. çok ilginç bir yünmüş her türlü kombinde kullanılabilir cinsten birde beresi olsa tadından yenmez

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...