21 Mart 2013 Perşembe

İçimiz Açılsın...:))

Merhabalar sevgili arkadaşlar,
Annem ne zamandır başımın etini yiyip duruyordu. Hepkendin ile ilgili resimler koyuyorsun benim çiçeklerimi de göster diye..
Eh o da haklı.. çiçekleri annemin canı ciğeri...:))





Annem evi nerdeyse bir çiçek serasına çevirdi.. Annemin en büyük tutkusudur böyle rengarenk çiçekler yetiştirmek...


Uyuyan güzelimizin de bir resmini koymadan edemedim...



Afrika menekşeleri.. Nerdeyse her rengi var annemde.. Büyük bir tutkuyla yıllardır yetiştiriyor...



İsimlerini bilmediğim bir sürü çiçek vallahi kim kimdir malesef çok iyi bilmiyorum...


Ama bunu biliyorum.. Hercai...


Bir zamanlar Çelik'in bir şarkısı vardı Hercai diye.. Bayılırdım...:))




Çeşit çeşit, renk renk..



Sanırım annem için böyle büyük, güzel bir bahçesi olan bir eve taşınma zamanımız gelmiş de geçiyor bile...



Herkese çiçeklerin rengi gibi güzel, neşeli pırıl pırıl günler diliyorum....

8 yorum:

  1. insanın hayatını renklendiriyor çiçekler hiç şüphesiz.benim de annemin böyle rengarenk bir sürü çiçeği vardır ama ben evimi bu hale getiremedim henüz çünkü ilgilenemiyorum malesef.çok istiyorum ama rengarenk bir sürü çiçeğim olsun,belki bir gün kim bilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef benim evimde de çiçek hiç yok bakamıyorum. Çiçekler aşırı ilgi istiyorlar.. Ama annemin evinde çiçeklere doyuyorum zaten..:))
      Teşekkür ederim..:))

      Sil
  2. çiçekler insanın içini açıyor ciddende...çok beğendim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de çiçeklere meraklısınız ama sizin de harika çiçekleriniz var.. Ben de sizin çiçeklerinize bayılıyorum..:))
      Çok teşekkür ederim..:))

      Sil
  3. ayy.. ne güzeller onlar.. bayıldım.tam bir düş bahçesi gibi olmuş.. insana baktıkça huzur veriyor adeta.. çok özeniyorum ama benim evimde sadece kaktüs ve peygamber kılıcı yetişiyor..Allah nazardan saklasın..Maazallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler vallahi çiçekleri çok seviyorum ama malesef ben hiç yetiştiremiyorum. Annem çok meraklı.. Çok selam ve sevgiler...:))

      Sil
  4. ne güzel çiçekler. içim açıldı. pug değil mi bu. ablamında çok şirin bir pugu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Bizim köpiş pug ile pekingese kırması.. Küçük yapılı bir köpek ve uykuyu inanılmaz seviyor..:)) Tek kötü özelliği bu ırk köpeklerde hava yolu kısa olduğu için uyurken inanılmaz horluyor..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...