6 Mart 2013 Çarşamba

Yine Yeni Yeniden...:))

Merhabalar sevgili arkadaşlar,
Bugünlerde en sevdiğim tığ işlerinden birini yapıyorum sürekli. Sevgilim arkadaşım Moonlightcat13 'in bloğunda görmüş ve çok çok beğenmiştim. Sağolsun Ayşım çok becerikli ve el işlerini de ben çok beğeniyorum. Onun bloğunda görüp yapmaya başladığım kedili cüzdan-çantalardan birisi daha..






Çantanın içine de hemen kedişimiz ile köpeklerimizin aşı karneleri ile köpeklerimize belediyeden yeni çıkarttığımız kimliklerini koydum..



İşte artık iki köpişimiz de belediyemize kayıtlı.. Artık onlar vasıflı, ve sahipli...:))

Selam ve sevgilerle...



4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :) Karnelerde hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Harikasın zarif ve güzel arkadaşım benim.
    Senin ürettiklerini de ben çok beğeniyorum.
    Tüm güzel patililerine ve sana kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. hediyeleşme etkinligime beklerim cnm
    http://cansuandic.blogspot.com/2013/03/mc-hediyelesme-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık..Çok cici olmuş. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...