1 Mayıs 2013 Çarşamba

1 Mayıs İşçi Bayramı ve Benim de Bayramım..:))

1 Mayıs İşçinin Emekçinin Bayramı
Hepimize Kutlu olsun..



Ama ayrıca benim de bayramım..:))

Geçen sene tam bugün yani 1 mayıs 2012 de sigarayı bıraktım..:)) Günde iki paket sigara içiyordum. Üstelik Üniversitede Onkoloji dersine de ben giriyordum ve sigaranın zararlarından, kanserojen etkisinden uzun uzadıya bahsediyor, patolojik akciğer örneklerine mikroskopta ben bakıyor, hücrelere yaptığı zararı en yakından ben biliyordum..
İlaçla bıraktım.. Burda söylemekte sakınca görmüyorum. Doktor kontrolünde, Pfizer in sigarayı bıraktırma ilacı Champix ile bıraktım. Hatta üniversitede 3 öğretim görevlisi arkadaş birlikte ilaca başlamıştık..
Şükürler olsun diyorum..
Ve darısı inşallah tüm sigara içenlere..:))


4 yorum:

  1. bende 27 nisan 2012 de bıraktım . ilaç kullanmadım beyne ters emir vererek kurtuldum sigaradan çok rajatım darısı bırakmak isteyen herkese.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sizi de tebrik ediyorum.. İrade gücü ne kadar önemli.. Vallahi bravo.. Ama ilaçsız çok çok daha zor.. Dediğiniz gibi darısı tüm sigara içip bırakmak isteyenlerin başına..:))
      Ahh en önemlisi kardeşimin de başına..:))

      Sil
  2. Ben de şu günlerde bırakmak için çabalıyorum, yolun başındayken dönmek için fakat çok zorluyor. Tebrik ederim sizi :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısınız ben sigaraya 37 yaşında filan başladım ve o yaşıma kadar ağzıma koymamıştım. Ama birken iki oldu sonra paket oldu bir de çok sıkıntılı anlarıma denk geldi bir baktım ki günde iki paketi geçiyor..
      Geçtiğimiz kış Antakya da çok hastalandım akciğerlerimden sesler gelmeye başladı.. Ben de Pfizer firmasının çıkarttığı Champix denilen ilaçla şükür bıraktım.. Eğer irade gücünüz ile bırakamıyorsanız veya kendinizi zorlamak istemez iseniz bu ilacı deneyin çünkü hiç ama hiç zorlanmadan bir bakmışsınız ki sigara içmiyorsunuz.. İnşallah darısı başınıza diyorum sevgili arkadaşım..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...