4 Mayıs 2013 Cumartesi

Çizgili Masa Örtüsü Ve Minderler...

Merhabalar,
Güzel Bir Cumartesi günü herkese mutluluklar diliyorum..
Ve size az önce dikip bitirdiğim ve hemen görüntülediğim masa örtüsünü göstermek istiyorum..




Hİkayesi biraz ilginç.. Bundan bir yıl kadar önce tam olarak yerini hatırlamıyorum ya Migros ya da Carrefour dan annemin balkonundaki sezlong için çizgili minderler almıştım..
Annem de severek kullanıyordu. Dün Annem ile malum çeyiz alışverişi için çarşıya çıtık ve çeşitli mefruşatçıları kumaşçıları gezdik. O arada annem bu kumaşı görmüş bizim evdeki minderlerin kumaşından değil mi dedi. Emin değilim dedim ama yine de aldık 1 metre kadar..
Eve geldik minderler ile karşılaştırdık ne görelim Evet aynı kumaş..:))
Şans işte ben de hemen anneme küçük kare bir masa örtüsü diktim balkon masası için..



Masa örtüsünün kenarlarına ince bir sıra beyaz dantel de diktim cici oldu..



Bu da annemin balkonundan görüntü.. Annemin çok sevdiği çiçeklerinin bir kısmı..:))
Bu arada aaynı masa örtüsünden hem de aynısından kendime de diktim. Eni 1.80 m imiş iki tane çıktı.. Onu da kendi evimdeki balkon masasında kullanacağım..:))
Selam ve sevgilerle..:))

5 yorum:

  1. Ne guzel olmus canim isin de rast gitmis eline saglikk ;))

    YanıtlaSil
  2. elıne sağlık gule gule kullanın

    YanıtlaSil
  3. Oooo harika olmuş valla ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Böyle tesadüfler ne kadar güzel oluyor. :) Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel minderlerle uyumlu cıvıl cıvıl örtü olmuş.çok güzel görünüyor.ellerinize sağlık.anneciğinizde sizde güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...