26 Mayıs 2013 Pazar

Pembe Kediciğim...:))

Merhabalar,
Güzel Pazarlar diliyorum tüm sevgili arkadaşlarıma..
Biliyorsunuz tüm hayvanları çok çok çok seviyorum. Kedilerin ise benim için apayrı bir önemi ve sevgisi vardır bende..
Çok çok sevdiğim ve bloğunu da çok beğenerek takip ettiğim Cansu arkadaşım bana çok güzel bir hediye gif göndermiş.



Beni düşünüp de benim için bu resmi araştırıp bulmuş olması benim için ayrı güzel. Pembe kedişlere ayrıca bayılıyorum..:))

Arkadaşıma çok çok teşekkürler ediyorum. Ben de Cansu ya annemin karanfillerinden gönderiyorum..



Çok çok selam ve sevgilerle..:))

4 yorum:

  1. canımmmm benımmm ben ılk gördügümde aklıma sen geldinnn bloguna yakıscagını düşündüm : ) çokta yakışmış senin yerin bendede aynı dostlugumuz daim olur inşallah canım benimm öpüyorummm

    YanıtlaSil
  2. Selam canım,kedileri görünce hemencik bloğuna baktım ve takipçin oldum.Çünkü seninle ortak noktamız var; kediler :)
    Ben de kedileri çooook seviyorum :)
    bloğuma beklerim canım,çok öptüm.
    www.nihanlamakyaj.com

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı pembe kedicik :)
    Bütün kediciler bende beklerim
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...