24 Haziran 2013 Pazartesi

Tığ İşi Kalpli Sepet ve Kitap Ayracı Takımı..

Merhabalar,
Tüm arkadaşlarıma güzel yepyeni bir hafta diliyorum.
Haftasonu tığ işi sepet ve kitap ayracı takımı yaptım. Sizlerle paylaşmak istiyorum.


Hem sepetime ve hem de kitap ayracıma minik kalpler koydum şeker oldular..:))



Bu aralar okuduğum kitap ise George Elliot'un yazmış olduğu Silas Marner..
Daha sonra sizinle yorumunu paylaşacağım..


Herkese güzel haftalar diliyorum selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

18 yorum:

  1. çok hoş olmuş , elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ediyorum Tuba Hanım.. Beğenmenize çok çok sevindim..:))

      Sil
  2. ne de güzel örmüşsün canım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Feyza hanım vallahi bana çok pratik geliyor hem de çok zevkli..:=))

      Sil
  3. çok beğendim güle güle kullan. yalnız kalp kalbe karşıymış arkadaşım bende hafta sonunda 3 tane yaptum biri senin maymunundan. seninki kadar olmasa da baktıkça hoşuma gitti mavi maymunum :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm gördüm görmem mi.. Benimkinlerden kat be kat güzel olmuşlar seninkiler. Hele kedili kitap ayracına baayııldııımm..:))

      Sil
  4. Çok şirin olmuşlar,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ediyorum Sevil Hanım. Ayrıca Hoş geldiniz Sefalar Getirdiniz..:))
      Ben de size iade i ziyarete geldim..:))

      Sil
  5. Siz ne kadar hamarat yetenekli hoş zarif birisiniz.. Maşaallah Allah nazarlardan kem gözlerden saklasın. Hepsi çok güzel.. Eliniz emeğinize sağlık..
    Öptüm sizi sevgilerimi bıraktım sayfanıza...
    Hoşçakalın, sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Hanife Hanım öyle demeyin kendimi birşey zannedicem..:))
      O sizin zarifliğiniz güzel görüşünüz. Vallahi dilinize sağlık.. Ben de sizi çok çok öpüyorum Sevgilerimi sunuyorum..:))

      Sil
  6. Canım arkadaşım bana bu güzel ayraçtan hediye etti ki:)
    Şimdi burdan tüm sevgilerimi gönderiyorum, hem de bu kadar güzel ve orijinal hediyesi için teşekkür ediyorummmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım benim, ben sana çok çok teşekkür ediyorum.. Vallahi birşey değil çam sakızı çoban armağanı. Beğendiysen ne mutlu bana..
      Kitaplarını da keyifle oku inşallah..:))

      Sil
  7. ne şirin olmuşlar.bayılıyorum örgüye.ellerine sağlık arkadaşım ve güzel güle kullan.bu sepetleri büyük örmeli.ne çok işe yarıyorlar aslında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Alanay Hanım çok çok teşekkürler ediyorum. Vallahi dediğiniz gibi büyük örmeli ama sizdeki sabır bende nerdee..:))
      Siz maşallah hiç birşeyden üşenmeden çok ince el emekleri yapıyorsunuz. Ben çok sabırsızım hemencecik bitsin istiyorum..:))
      Çok çok selam ve sevgilerle..:))

      Sil
  8. çok ama çok tatlı olmuş.kırmızı kalpleri görünce şu ara ben de kalplerle uğraşıyorum.eski bir terliğim vardı onu kaplıyorum siyah keçeyle.üstüne kırmızı kalpler kestim süslenmeyi bekliyor.terlik kışa giyilir ancak ama bitince yayınlarım cnm.puantiye ve kırmızı kalpler her yere yakışıyor çok seviyorum.kitap olayına gelince cnm artık inşallah ben de okumaya başlıcam sınavlarımdan dolayı ara vermiştim dersler falan bitti çok şükür senin okuduğun kitaplara göz atıyorum,artık aralarından seçerim.çok öpüyorum sevgiler can arkadasım.ay ben seni çok seviyorum ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette elbette sevgili arkadaşım ne zaman istersen gönderirim kitapları hiç problem değil.. Bu kadar yoğunluğun arasında vallahi maşallah Allah nazarlardan esirgesin on parmağında on marifet..:))
      Vallahi ben de seni çok çok seviyorum çok çok samimisin çok iyisin kardeşim sağolasın..:))

      Sil
    2. ay canım çok sağol ama ben göndermen için seçerim dememiştim..kitap hakkında düşüncelerini yazıyorsun ya ..onları okuyup hangi kitapları okuyacağımı seçerim fikir alırım demek istemiştim .canımsın ya.çok öpüyorum

      Sil
  9. ama cok şırın olmuslar maasallah

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...