1 Temmuz 2013 Pazartesi

Retro Runner ve Yemek Masası Örtüsü..

Merhabalar Sevgili arkadaşlar,
Aslında bu retro desenli Runner ile yeşil masa örtüsü takımını kardeşimin düğününden önce dikmiştim ama bir türlü göstermek nasip olmadı.
Araya hep başka işler girdi..
Şimdi size uzun dikdörtgen retro desenli Runner ve onun altına diktiğim yeşil masa örtümü göstermek istiyorum.



Runner ın çevresine beyaz fisto geçtim ve köşlerine uygun renklerde çiçekler koydum..


Masa örtüsünün kenarlarını yalnızca kıvırdım ve diktim..





Bunlar da yine masamın üstünü süsleyen minik cicilerim..:))

Herkese selam ve sevgilerle....


20 yorum:

  1. wowww harika görünüyor. Renkler caplı, runnerin deseni çok güzel.

    Bütün olarak hepsine bayıldım, ellerine sağlık, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum çok iyi dikiş bilmiyorum aslında ama yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum..:))
      Çok teşekkürler selam ve sevgiler..:))

      Sil
  2. Maşallah ki ne maşallah canım arkadaşım.
    Bayıldım yeşilin tonu çok güzel keza runnerin desenine bittim.
    Ellerine sağlık iyi günlerde kullanın inşallah. Biblo ve aksesuarlarada ayrıca bittim.
    Canım ya iyiki çok dikiş dikmeyi bilmiyorsun bu durumda bile neler üretiyorsun . Birde bilsen neler yaparsın düşünemiyorum :)
    Tekrardan ellerine sağlık. İyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülaycığım vallahi nasıl teşekkür edeyim sana.
      Cidden diyorum öyle ahım şahım yapamıyorum ama şükür yani beğendiğimi uygulamaya çalışıyorum..:))
      Vallahi sağolasın.. En derin sevgi ve saygılarımı gönderiyorum..:))

      Sil
  3. süperrrr olmuş ellerinize sağlık mutlu huzurlu günlerde kullanın :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ediyorum Serap Hanım.. Selam ve sevgilerimle..:))

      Sil
  4. Hraika olmuş :) çok beğendim.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ediyorum çok selamlar..:))

      Sil
  5. desen renkler harika.ellerine sağlık ne güzel ne şık olmuş.zevklisin cnm.dikişe devaaaammmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok amatörce aslında ama yaptıkça daha güzel olacak inşallah..:))
      Vallahi çok çok teşekkürler ediyorum. Sevgilerimi gönderiyorum..:))

      Sil
  6. Runner ve örtü çok uyumlu.runnerin deseni harika.e daha ne olsun.ellerine sağlık.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ediyorum Feyza Hanım vallahi ben de çok sevdim.:))
      Amin çok sağolun..:))
      Sevgilerle..:))

      Sil
  7. cok guzel olmus elıne sağlık bıkıs dıkmek kendıne ozel oluyor senden baskasında yok ne guzel hayal edebıldığını uygulayabılıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle öyle.. Çok amatörüm yalnız yapabildiğim birkaç şey var ama severek yapıyorum vallahi..:))
      Selam ve sevgilerimle..:))

      Sil
  8. bağlama gördüm kim çalıyor? bu arada örtü çok güzel eline emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağlamayı ben çalıyorum ama uzun zamandır elime almadım Senacığım.. Türküleri çok seviyorum..:))
      Selam ve sevgilerimle..:))

      Sil
  9. çok güzel...nereden buldun bu kadar güzel kumaşı çok zevkli olmuş.daha önceki masa örtülerinide güzel dikmiştin.ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ediyorum. Burda Bursa kumaş pazarı diye alabildiğine büyük bir yer var. Bazen çok güzel kumaşlar oluyor. Laf armaızda aslında gelinimize dikecektim ama ona sonra dikerim dedim bu yaptığıma kendim el koydum..:))
      Duymasın beni..:))
      Selam ve sevgilerle..:))

      Sil
  10. Renkler çok canlı ve güzel.Çok zevkli bir parça olmuş,elinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar. Bu tarz desenli kumaş arıyorum nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...