24 Temmuz 2013 Çarşamba

Selma Hanım'ın Sebzeli Mercimek Çorbası..

İyi akşamlar diliyorum tüm arkadaşlarıma..
Bu akşamüstü Tatlı Sefam bloğunun sahibesi Sevgili Selma Hanım sebzeli mercimek çorbası tarifi vermişti..
Biz de bilgisayara bakmazdan az önce iftar için mercimek çorbası pişirelim diye düşünmüştük böylece tam isabet oldu ve hemen Selma Hanım'ın güzel tarifini uyguladım..


Hemen iftara yaptım inanılmaz güzel oldu hepimizce...
Selma Hanım a çok çok çok teşekkürler ediyorum..:))
Tarifine bakmak isterseniz Selma Hanım'ın bloğu Tatlı Sefam'dan bakabilirsiniz..


Yanına sıcacık ramazan pidemiz...


Kızımın yaptığı mevsim salatasını sizlere göstermeden olmaz herhalde..:))
Selma Hanım a teşekkürler ediyorum.. Bloğunu ve tariflerini severek takip ediyorum..:))
Çok çok selam ve sevgilerimle..:))

4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık canım. ikisi de çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık,çok güzel görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  3. sızınkı benden dahha guzel olmus samımı yazın ıcın de tsk ederım samımıyetını sevıyorum tsk ederım tarıfımı yapıp paylastığın ıcın

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlıkk , harika görünüyorlar..

    Takipteyim benim bloguma da beklerim

    sihirliparmaklarr.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...