25 Temmuz 2013 Perşembe

Vee Konuk Yazarım..Gülay Cansever....

Merhabalar,
Size daha önce tanıtımını yapmıştım. Bugün çok çok sevdiğim bir arkadaşım bloğuma konuk oldu sağolsun..
Sevgili Gülay arkadaşım http://gulaycansever.blogspot.com/
Gerçi bir çok arkadaşım tanıyorsunuzdur ama ben bir de kendi yazılarından resimleriyle tanıtayım istedim..
Şimdi sizi Gülay arkadaşımın yazısıyla başbaşa bırakıyorum...


Merhaba !!!

Bu yazıya kaç kez başladım.
Kaç kez yazdım "tamam oldu" dedim ama hepsini sildim.
Aslında hazır da bir yazım vardı.
Ama ne bileyim içime sinmedi:)
Hani yazının biraz sizi anlatması gerekir ya .
Onu bulamadım yazılarımda.
Ben Gülay Cansever.
37 yaşında 7 yıllık evliyim.
Henüz çocuğu olmayan .
Allahtan her şeyin hayırlısını isteyen ve her işte bir hikmet vardır diyen.
Çok sinirli ve asabi .Ama bir o kadar uyumlu ve uysalım.
İkizler burcuyum .
Maymun iştahlıyım:) Her şeye birden başlamak her şeyi birden yapmak istiyorum ama genelde her şeyi yarım bırakıyorum.
Ama sonunda hepsi tamamlanıyor.

Bu sadece kendi şahsi işlerim için geçerli. Başkası için yapılan bir şey mutlaka zamanından önce bitmeli.



Şimdi niye bu kadar kendini anlattın diyebilirsiniz???
Anlattım çünkü blogumu yaklaşık 2 sene önce açıp neden bıraktığımı anlamanızı istedim.
İyi ki o zaman devam etmemişim.
Belki o zaman çoğunuzu tanıyamıyacaktım.
Sevgili Özlem benden konuk yazar olmamı istediğinde ne kadar sevindiğimi aynı zamanda ne kadar dehşete düştüğümü size anlatamam:)
Kötü anlamda değil o dehşet.
Ne yazacaktım??
O kadar yazı sildim ki . Artık kendini bırak dedim.
Aklını  boşalt ve ne yazmak istiyorsan onu yaz...
Kendin ol her zaman ki gibi...


Blog dünyasına yeniden adım attığımda yapabilirmiyim endişesi vardı.
Yardım isteyebileceğim hiç kimse yoktu.
En azından ben öyle sanıyordum.
Çok bocaladığımda daha bilgili blogger arkadaşlarımdan yardım istedim.
Ve hepsi çok samimi bir şekilde ellerinden geldiği kadar yardımcı oldular.
Blogu devam ettirirken sadece yemek olsun istemedim.
Her şeyden biraz olsun istedim. Herkese hitap etmek belki.
Mesela yabancı dizi ve filmler.



Eminim benden çok daha bilgili arkadaşlar vardır.
Ben kendimce sevdiğim şeyleri paylaşıyorum zamanla benimle aynı şeyleri seven arkadaşlar benim tavsiyelerimi dinleyerek aynı zevkleri paylaşmaya başlıyoruz.
Çok ama çok güzel arkadaşlıklar hatta tabir yerindeyse ( çok kullandığım ve herkese yakıştırdığım bir sıfat değildir) çok güzel bir dost edindim.
Tabi şimdilik 1 tane. Eminim ki ilerleyen zamanlarda bunlar daha da çoğalacak.
Bu kişi tabi ki sevgili Özlem.
Bana o kadar sıcak bir şekilde yaklaştıkı.
Aramızdaki kilometreler yok oldu.
Çok canlı çok sevecen bir insan.
Üstelik benim en çok gömek istediğim şehirde yaşıyor .
Sevgili Mevlanamızın şehrinde .
Konya da .
Nasıl görmek isterim Konyayı anlatamam.
Hani çok istediğimiz şeyler vardır.
İçin için çok dileriz.
Allah bu dileğimizi duyuyor ama zamanı var diye sizi ellemiyor.
Belki Özlemle tanışıp arkadaş olmak benim oralara gitmem için vesile olur.
Şimdi artık bir dileğim daha var .
Canım arkadaşım, dostum, ablam Özlemle oturup karşılıklı birer türk kahvesi sonrada nescafenin dibine vurup sabaha kadar sohbet etmek.


Beni ilk şaşırtması bildiğiniz gibi bana hediye yollaması ile başladı.
Sevincimi sizlerle de paylaşmıştım.
Ben çok hediye almaya alışık değilim .
Ailemin aldıkları zaten hediye sayılmaz. Çok nadir beni seven kişilerden hediye almışım o da çok az.
  Neyse bunlar çok derin konular başlarsam bitmez bu konu :)
Özlemle daha sonra mailleşmeye başladık.
Birbirini hiç tanımayan 2 kişi, 2 ayrı şehirde belki 2 ayrı karakter ama yazıştıkça kendimizden bahsettikçe aslında ne kadar aynı olduğumuzu fark ettim.
Ve kilometrelere inat çok güzel bir dostluk ve arkadaşlık başladı.
Blog yazmayı daha da çok sevmeye başladım.
Çünkü sizlerden çok şey öğreniyorum. Nacizhane size de bir şeyler verebiliyorsam ne mutlu bana :)
Şayet bu yazıyı okuyup blog yazmak isteyenler olursa hemen başlayın.
Burada kocaman yürkeli insanlar var .
Size her konuda yardımcı olacak insanlar var .
Sanırım yazdıklarım bu kadar yeter. İnşallah yazdıklarımı beğenirsiniz.
Sevgili Özlemciğime çok ama çok teşekkür ederim :)




İşte Böyle...:))
Sevgili Arkadaşım Gülaycığımın kendi cümleleriyle biraz daha bu güzel insanı tanımış oldunuz..
Bütün dediklerine gönülden katılıyorum işte blog dünyasının böyle uzak insanları yakınlaştıran tanıştıran ve arkadaş yapan bir büyüsü var..:))
Ben de blog olayına başladığım için çok çok mutluyum çünkü sizler gibi güzel arkadaşlarım oldu.. 
Gülay arkadaşım oldu..
Ben de Gülaycığıma çok çok teşekkürler ediyorum beni kırmayıp konuk yazarım olduğu için ve en önemlisi Samimiyeti için...
Allah ' a emanet ol inşallah Gülay...:))
Selam ve sevgilerimle..:))


14 yorum:

  1. gulay gulay gulay yazısı her zaman sıcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gülay çok samimi çok sıcakkanlı ve çok içten..
      Böyle güzel arkadaşlıklar kurmak ne kadar güzel ve ne kadar şanslıyız...:))
      Selam ve sevgiler..:))

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ediyorum Gülay cidden çok güzel, çok sıcak samimi bir insan. Blog arkadaşlıkları ne kadar güzel oluyor böyle..:))
      Selam ve sevgiler...:))

      Sil
  3. çok güzel anlatmışsın abla kendini ..Rabbim herşeyin hayırlısını versin gönlümüzdekileri tez zamanda hayırlı olarak versin inş.Ben seni çok sevdim okudum daha çok sevdi umarım bizimde dostluğumuz baki olur özlem abla ve sen çok iyi insanlarsınız rabbim gönlünüzdekileri versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin güzel arkadaşım benim amin inşallah.. Arkadaşlıklar ne kadar önemli Allah böyle güzel insanlarla tanıştırdı bizleri inşallah devamı da gelsin birgün hep birlikte oturup konuşalım görüşelim Allah nasip etsin..
      Çok çok selam ve sevgiler..:))

      Sil
  4. Canım benim. Beni konuk ettiğin için çok teşekkür ederim.
    Blog arkadaşlıkları gerçekten çok güzel oluyor :)
    Bu arada güzel yorumlar için teşekkür ederim.
    Özlemcim canım arkadaşım. Nasıl güzel kolajlar yapmışsın teşekkür ederim:)
    ende Allaha emanet ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin sıcak kalbinin güzelliği güzel arkadaşım..
      İyi ki seni tanıdım.. Sen de Allah a emanet ol..
      Allah kalbinin istediğini versin sana inşallah kardeşim..:))

      Sil
  5. güzel bir tanıtım olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ediyorum.. Gülay arkadaşım sağolsun..:))
      Selam ve sevgiler..:))

      Sil
  6. çok güzel bir yazı olmuş,Allah dostluğunuzu daim etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  7. burada ne kadar güzel dostluklar kuruluyor çok hoşuma gidiyor bu durum ,bazen yanıbaşındakilerle paylaşamadıklarını bile buradaki dostlarınla paylaşabiliyorsun.gülaycığımı ben de çok seviyorum çok iyi çok tatlı bir arkadas kendisi.ne iyi etmişsin.selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Samimi paylaşım olmuş.Bende sizin gibi blogcu olmaktan çok memnunum.
    Gülay hanım bu arada fırında mücver tarifinizi denedim çok beğendim teşekkürler..İkinize de sevgiler

    YanıtlaSil
  9. içinden geldiği gibi yazmaması mümkün değildi sevgili gülayın zira olduğu gibi görünen biri olduğunu hep seziyorum.ve be böyle insanları daha bir seviyorum.tanımaktan keyif aldığım biri ve sana konuk olması ayrı bir keyif olmuş hem senin hem onun hem bizim için.zaten bu misafir blogculuk işini seviyorum.zamanında başladık ama devamı gelmedi.
    her ikinizinde emeğinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...