20 Ağustos 2013 Salı

Bol Koşturmacalı Birgün..:))

Merhabalar,
İyi akşamlar..
Bugün bol koşturmacalı bir gün yaşadık...
Ben sondan başa doğru kısa kısa gitmek istiyorum..:))


Akşam yemeğimiz Zeytinyağlı Taze Fasülye..

 Fırında Patatesli Tavuk...


Didi'siz yapamıyoruz hayatımıza işledi..:))


Watsons alışverişi NYC Ruj pembe kızıma...



Bunlar da kızımın dudakları.. Malesef benim kendimi çekme denemelerim başarısızlıkla sonuçlanınca çareyi kızımın dudaklarını çekmekte buldum onu bile yapamamışım zaten sallantılı çıkmış..:))


Dürüm yedik..


Çayır- çimen dolaştık...




Sabah yine boncuklardan kolye ve bileklikler yaptım...



Sevgili Gülay Arkadaşım'a verilecekler inşaallah..:))



Şu an TV seyretme safhasındayım. Ama birazdan kitap okuma safhasına geçeceğim..:))


Ne çok şeyler yapmışız.. Maşallah..:))

Herkese güzel akşamlar diliyorum..:))

10 yorum:

  1. geçen gün sizi kent plaza da gördüm.Galiba bakışlarımla sizi rahatsız ettim bana ters ters baktınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa yok olur mu öyle şey.. Cidden gördünüz mü..
      Vallahi keşke gelseydiniz hemen yanımıza.. Ben bana dikkatli bakanlara hafif biraz sataşıyorum sanki psikopat bir yanım var..
      aman olur mu pazar günü Kipa da yine bir blog arkadaşım ile karşılaştık ve hatta yine o beni tanımış yanımıza geldi..:))
      Kent plaza hay Allah vallahi hiç hatırlamıyorum. Hatta yemek yerken yan masadan bakan iki erkek vardı az kalsın masaya uçarak dalacaktım..
      Sonra adamcağız geldi yanıma beni tanımadınız ben sizin dişçinizim dedi. Çok özür diledim.. Sizden de çok çok özürler diliyorum öyle idiyse. Ne olur tanışalım ayol ne güzel olur..:))
      Tanışalım ne olur...

      Sil
  2. kent plaza da akşam vaktiydi yanımda sevgilim vardı :) sizin de yanınız da bir bayan vardı.rahatsız etmek istemedim.Tanışırız tabiki nasıl yapsak acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayol o benim kızım işte..:))
      Hay Allah yaa bak çok üzüldüm şimdi.. Ben yemek yerken mahallenin muhtar teyzesi gibi yan masada bir kız ile bir erkek yemek söyleyip gittiler onlara sinir olmuş ordaki garsonlara gidin yakalayın talimatlar veriyordum..:))
      O yemek söyleyip sonra gratise giden kız sen miydin yoksa.. Gelen yemekleri ben mideye indiriyordum az kalsın. Zaten tam o sırada yan masadaki iki bey de diş hekimleri biri benim arkadaşım çıktı.. Onları tanıyamadım düşün yani bendeki yaşlılık belirtilerini..:))
      Tatil hazırlıkları içindeyim eğer bu aralık bir vakit bulursam ayarlıyalım gidelim kent plazada bir kahve çay içelim ayol. kızımda gelsin.. O çok kızıyor bana anne çok konuşuyorsun çok gevezesin diye ama peşin söyliyim cidden kontrolsüz konşuyorum..:))
      Hay Allah şu işe bak sen.. Yemek söyleyip gidenler siz miydiniz yoksa..:))

      Sil
  3. afiyetler olsun özlemciğim.en kötü gününüz böyle geçsin inşallah.sevgi ve selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sevgili arkadaşım inşallah sizlerin de günleriniz böyle mutlu huzurlu geçsin inşallah..
      Çok öpüyorum seni..:))

      Sil
  4. hiç didi içmeedim, reklamdaki kadından nasıl rahatsız olduysam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Teyze Konyalı hemşerim ayol.. Tanıyoruz biz onu..:))

      Sil
  5. Şu Didi'yi ben de denemeliyim...
    Çok güzel anlar...

    YanıtlaSil
  6. Canım benim ne güzel gezmişsiniz öyle :)
    Cicilerim çok güzel ellerine sağlık :)
    Bu arada Dididmdeyken Didi yi bende ilk kez tattım ve soğuk çay (hani malum marka) hiç sevmezdim ama bu çok lezzetli üstelik büyük ve çok ama çok daha ucuz. Tatmayanlar varsa mutlaka tatsınlar derim :)
    Herkese çok sevgiler canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...