30 Ağustos 2013 Cuma

Güneş Koruyucu Losyon ve Tatil Bakımım...

Merhabalar,
Buradan yine ve tekrar sevgili Keyif Olsun bloğunun sevgili sahibesine teşekkürler etmek istiyorum..
Keyif Olsun bloğunun hediye çekilişinden kazandığım Güneş Koruyucu losyon ve deodorant bu tatilde öyle işime yarıyor ki..:))
Sevgili arkadaşımın yine kulakları çınlasın..:))





Ve inanılmaz derecede memnun kaldığım vanilyalı asetonum ve makyaj temizleme pamuklarım..



Bu vesileyle ben Otelimizin İdare Şefi ve Müdiresi sevgili Şebnem Hanım'a buradan da çok çok teşekkürlerimi bir kez daha belirtmek istiyorum..
Birlikte çektiğimiz fotoğraflarımız var ama izin almadığım için yayınlamıyorum..
Beni inanılmaz bir samimiyet, sıcakkanlılık ve bonkörlükle Otellerinde ağırlıyor..
Otelimizden daha sonra ayrıntılı bahsedeceğim..
Bu arada sevgili Şebnem Hanım benim tam 300. üncü izleyicim.:=)) Kendisini de blog dünyası ile tanıştırdım..
Tam bir kitapkurdu bu yüzden henüz okuyup bitirdiğim Karabasan kitabımı da kendisine hediye ettim..:))



Gönlü güzel, yüzü güzel kendisi güzel Şebnem hanım'a sonsuz teşekkürler...:))
Selam ve sevgiler....:))


4 yorum:

  1. Güle güle kullanın :))
    Ben tatilden yeni döndüm ama sizi yine de kıskanıyorum. Side'ye bayılırım ve oradasınız.
    Benim için güneşin batışını izleyin :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. var ya güzel yüreğin ve sıcacık kişiliğinle hemen bak oralarda bile insanları kendine çekiyorsun.senin adına çok mutlu oluyorum ama baktıkçada içim gitmedi değil yani:) oh tadını çıkar gez toz yat güneşlen.sefan olsun...

    YanıtlaSil
  3. çekimlerini beğendim cnm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...