26 Ağustos 2013 Pazartesi

Tatil-Devam..:))

Merhabalar,
Güzel sabahlar diliyorum..
Öncelikle hemen özür dilemek istiyorum çünkü ne yazık ki tüm arkadaşlarımın yorumlarına cevap veremiyorum ve ne yazık ki tüm arkadaşlarımın bloglarını sistemli takip edemiyorum..
İnanın bunun sıkıntısını yaşıyorum ama elbette döner dönmez bu hatamı telafi edeceğim..
Arkadaşlarım bana kızmasınlar yorum yazamıyorum veya yorumlara cevap veremiyorum diye..
Ne olursunuz şartlar malum..

Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum..:))

Sahiiildeyiiim...

Kumdan Kaleler...

Apollon Tapınağı..




Apollon Tapınağını oldum olası çok sevmişimdir..
Aslında ben tarihi yerleri ben TARİHİ seviyorum..
Biliyorsunuz ikinci Üniversitemi Tarih bölümünde okuyorum.. bu tarihi yerler benim için inanılmaz bir zevk..



Birilerine rica edip bir resmimi çekermisiniz demek aman ne zor işmiş.. Önce 10 dakika kadar kime resmimi çektirsem diye ön  inceleme yapıyorum..
Güvenimi sağlar ise ona yaklaşıp '' Şeyy Pardon.. bir resmimi çekebilir misiniz.. Yalnız lütfen kırışıklıkları ve göbeğimi çekmeyin..'' diyorum..
Tabii insanlar genelde şaşırıyorlar..:))

Marina



AGORA..
 Hep buralarda kendimi cennette hissettim..
Sanki bundan önceki hayatlarımda, bu eski çağlarda, buralarda BEN yaşamışım..:))
Neden olmasın..:))


Şu muhteşemliğe bakın...
MÖ 1000-500 yıllarda yapılmış..



İnanbiliyor musunuz, Deve bana gülümsüyor.. Bakar mısınız.. Sevdi Beni..:))

Ben de Deveyi sevdim ama..:))
Adamlar bana deve sütü satmaya çalıştılar. Kilosu 40 tl senin için 2 kilo 80 tl olur dediler. Astım a bronşite iyi geliyormuş.. Almadım ben ama..:))

Büyük Anfi Tiyatro..
 Side gibi bir yerde millet geceleri, bar, disko, eğlence yeri gezerken böyle tarihi antik yerler, yıkıntı harabe gezen bir tek ben varımdır herhalde..:))



Tarih sevenler için söylüyorum
Maximum kartı olanlar, kart aynı zamanda müzekart işlevi görüyor. Yani her türlü müze ve antik yerlere giriş ücretsiz..:))
Ben birazdan tekrar Apollon Tapınağına gideceğim..
Nasıl olsa giriş Beleş..:))
Herkese selam ve sevgiler..:))


10 yorum:

  1. Bende bayılıyorum böyle tarihi yerlere burayada gittim ama yoldan geçerken uğradık ve çok kapsamlı gezememiştim umarım yine kısmet olur:)

    YanıtlaSil
  2. süper resimler iyi tatiller çok eğlenip bolca dinlenin :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel kareler. iyi tatiller cnm. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Oh sefan olsun canım.
    Ne güzel geziyorsun vallahi.
    Hiç sorun değil cevap yazamaman yada bizim paylaşımlarımıza yorum yapamaman .
    Dönünce tek tek cevaplarsın.
    Kocaman öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel daha ne olsun:) boşverin şimdi yazılara yanıt dönmeyi insan arada gerçekten nefes almak istiyor, çok normal, sonrasında nasılsa telafi edersiniz.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel yerler fotoğraflara bayıldım iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir gezi olmuş canım:))

    YanıtlaSil
  8. ayyy bayıldım ablaaaaaa maksimum kartta öle birşey mi varmış yav bilmiyordum söledin iyi oldu ablacım harika fotolar çekmişsin eferin sana :D gidipte foto çekmeseydin kızardım bize nie göstermedin oraları diye başının etini yerdim valla dönünce

    YanıtlaSil
  9. oh ne güzel ya.senin adına çok mutlu oluyorum özlemcim.tatilin tadını çıkar.bol bol eğlen gez dinlen.seneler önce gidip gezdim oraları cidden muhteşem ve şiddetle tavsiye ederim.ve maxsimum kartımla bende olimpusa ücretsiz girdim bu yıl:) sevindirik olmuştum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...