24 Eylül 2013 Salı

Örgü Çanta ve Fular..:))

Merhabalar,
Güzel günler diliyorum..
Bugün biraz kırgınlık var üstümde. Dün geceden beri boğazlarım ağrıyor sanırım biraz üşüttüm bu mevsim dönüşümünde..

Sizlere yeni yaptığım tığ işi çantamı ve turuncu fularımı göstermek istiyorum..
Yine kirpi ip ile doğal olarak..:))



Daha önce de böyle bir pembe çanta örmüştüm. Bir tane daha ördüm. Kirpi ipi çok seviyorum..




Turuncu kirpi ip ile de fular ördüm ve uçlarına boncuklar diktim. Biliyorsunuz turuncu rengine bayılıyorum..:))
Önce Mestoş da denedim..:))
Sevdi..:))




Sonra da kendimde denedim..:))
Ben de sevdim..:))
Şimdi gidip biraz ağrı kesici soğuk algınlığı giderici ilaçlara vereyim kendimi..:))
Selam ve sevgiler..:))

13 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun dikkat et ablacım bu havalar tam hastalık havası çanta ve fular süper olmuş eline sağlık buarada mestoşda fularla pekbi güzel olmuş :) sevgilerimle ablacım iyi bak kendine ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Serapçığım.. Bugün keyifsizim neden bilmiyorum. Hiç kalkmak istemiyorum sürekli uykum var yorgunum gibi geliyor bana..
      Üşütecek de birşey yapmadım ama anlamadım. Dur bakalım hayırlısı..
      Bol bol çay içmeye çalışıyorum..
      Sağolasın güzel arkadaşım benim..:))

      Sil
  2. Canım benim geçmiş olsun :(
    Dikkat et kendine hastalanma...
    Oralar tam soğumadı herjalde baksana askılı ilesin biz kalın sweetlerimizi çıkardık onları giymeye başladık :)
    Çanta ve fular çok tatlı olmuş :)
    Mestana'da yakışmış canım :)
    Kocaman öpüyorum .
    Hemen iyilieş tamammı canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten böyle cıs cıbıldak gezdiğim için hastalandım sanırım. Bir de ben pencere açık yatıyotum. Yaz kış hiç kapatmazdım pencereyi ama tabii Antakya nın havası burdan çok farklı. Sanırım burda kapatmak gerekecek.. Geceleri uyurken üşüyorum herhalde..:))
      Sağolasın benim güzel arkadaşım..:))
      Ah biran evvel inşallah..:))
      Öpüyorum..:))

      Sil
  3. geçmiş olsun, havalar bozdu benim devamlı bir içeceğim var kışın tavsiye ederim soğukalgınlığı olmuyorum hiç.
    mestana fular da çok yakışmış, ellerine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemciğim arkadaşım nasıl bir içecek. Nasıl yapıulıyor bana tarif eder misin.. Bugün de hiç iyi değilim neden böyle oldum anlamadım vallahi.. Böyle olunca moralim de bozuk..
      Selam ve sevgiler..:))

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun :( tavsiyem bol limonlu tavuk suyuna çorba için o bni hemen kendime getiriyor .. Çanta ve fların renkler çok hoş sizede çıok yakışmış sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oya hanım inanın dün yaptım bolcana yaptım hem de.. bugün de içeceğim inşallah şifa olsun. Çok sağolun Allah razı olsun Sevgilerimi gönderiyorum..:))

      Sil
  5. İkisi de çok hoş olmuş...ellerinize sağlık...
    Ve tabii ki çok çookk geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. canim cok gecmis olsun ellerine saglik cok güzel olmus canim sen bu kirpi ipliklerini nereden aliyorsun ögrenebilirmiyim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook çok teşekkürler ediyorum. Ben Konya da yaşıyorum ama.. Siz de Konya da mı oturuyorsunuz.. Konya da iseniz ben Makronun üst katındaki yüncüden alıyorum. Artık nerdeyse akraba olacağız zaten..:))
      Kipa da da yine aynı yerin bayisi var.. Ucuz da hemen 1.75 tl diye biliyorum. Yalnız tek örmüyorsunuz. Ona uygun hemen yanı başında duran merserize ipler var. İkisini karıştıracaksınız. Yani merserize ip le kirpi ipi birlikte öreceksiniz. Tığ 6 numara.. Hop diye bitiyor zaten kolayca..:))

      Sil
    2. cok tesekkürler canim yok ben almanyadayim arada bir türkiyeye geliyorum ben seni istanbullu zannettim bana adres falan verirdin diye ama yinede cok tesekkür ederim bak önemli noktayi atlamisim merserize iplik not aldim canim sevgilerimle♥

      Sil
  7. çanta çok şeker ve fular ise süper olmuş ve hem mestoşa hem sana çook yakışmış.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...