12 Kasım 2013 Salı

Okuyorum....

İyi akşamlar diliyorum tüm arkadaşlarıma.
Yine çok sıklıkla bloğum ile ilgilenemesem de bulduğum her fırsatta bakmaya çalışıyorum..
Dün gece çok çok güzel bir kitaba başladım...
Sevgili Yüreğimin İklimi bloğunun güzel sahibesi adaşım Özlemciğimin bana gönderdiği bir sürü kitaptan biri..
James Patterson'un Kabus adlı kitabı..
İnanın ben bu yazarı bilmiyordum ama anlatım tarzına bayıldım. Çok kolay ilerliyor..
Konuların akışı da güzel gidiyor.
Bitirdiğimde diğer kitaplarını da almak istiyorum..:))


Bir diğeri ise Hürriyet Gazetesinin On Kasım'da gazetenin yanında hediye olarak verdiği Mecmua.
İkinci Adam İnönü ATATÜRK'ü anlatıyor..
Mükemmel elbette..:))
İçinde Atamızın İnönü'ye İnönü'nün ATAmıza yazdığı mektuplar da var kendi el yazılarıyla çok ilgimi çekti..:))



ATATÜRK kupam ile çay ise en güzel keyif bence..:))
Selam ve sevgilerimle..:))

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Okuduğunuz ve vermek istediğiniz kitapları Erenköy Ruh ve Sinir hastalıkları Amatem bölümü kütüphanesi için verebilirsiniz. Şu an kütüphane yeni oluşturuluyormuş. Orada seramik dersi veren bir arkadaşım ilgileniyor kütüphane işleriyle de.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. o mecmuayı kaçırdım ben yaa.
    james'in göl evi ve yaşamak için kaç isimli kitaplarını okumuştum.ama çok kitabı var sıra gelirse alacağım çükü uslubunu beğeniyorum.sana da tavsiye ederim.keyifli okumalar canım.sevgiler..
    dipnot:kupa çok güzel..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...