7 Aralık 2013 Cumartesi

Kitapağacı Konya Bugün..

Merhabalar,
Keyifli bir Cumartesi günü diliyorum tüm arkadaşlarıma..
Bugün Kitapağacı Konya etkinliğimiz var..:))

Konya Büyükşehir Belediyesinin her yıl düzenlediği Konya Kitap Günleri Zindankale Sanat Galerisinde açıldı..


Bu fuar vesilesiyle Kitapağacı Konya etkinliği de sevgili arkadaşlar tarafından yürütülüyor ve bugün için bir buluşma tertip edilmiş..

Kısmet olursa ben de bu buluşmaya iştirak edeceğim. Her ne kadar vaktim kısıtlı da olsa ben de kitapsever arkadaşlarla ve Konyalı bloggerlarla tanışmak çok istiyorum..

Buradan ulaşabildiğim tüm Konyalı blogger ve kitapsever arkadaşlara haber vermek istedim..

Selam ve sevgilerimle..:))

3 yorum:

  1. çok kısa uğrayabilirsem geleceğim canım:)

    YanıtlaSil
  2. Haydi bakalım çok güzel fotolar bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  3. Haftasonu Büyükşehir Belediyesi'nin afişlerini gördüm ama fırsatım olmadı :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...