10 Aralık 2013 Salı

Koyu Kırmızım ile Buluşmamız...

Merhabalar,
İyi akşamlar diliyorum tüm arkadaşlarıma..
Dün bir blog arkadaşlım ile daha tanışma ve oturup sohbet etme fırsatım oldu çok mutluyum..:))
Koyukırmızım bloğunun güzel sahibesi arkadaşım Konya ya gelmiş...
Benimle iletişime geçti ve dün öğleden sonra bir buluşma ayarladık hemen..

Konya ya gelinirse ilk ne yapılıır..:))
Tabii ki etliekmek yenir...:))

Buyrun, 160 cm lik kocaman etliekmekler....


Etliekmeklerden sonra Champs Ellyses e gittik.. Son derece güzel sıcak çıkolatalarımızı ve meyve çaylarımızı içtik..





Sevgili güzeller güzeli arkadaşım bana ve kızıma da son derece güzel hediyeler getirmiş sağolsun..
Bu küpe ve kolye takımı benim..
Kızımın da bileklik ve küpe takımları vardı onun resmini çekemedim..
Bu çok güzel bir tanışma sohbet oldu..
Sevgili güzel arkadaşıma çok çok teşekkür ediyorum gerçekten..:))
Onun gibi güzel aklı başında bir arkadaşım olduğu için de cidden çok mutluyum..

Selam ve sevgilerimle..:))

14 yorum:

  1. Nefis görünüyorlar eşimde askerliğini Konya'da yapmıştı her gidişimde etki ekmek yedik :) İstanbul'da Ovalı var sizin oradakiler gibi değil ama yinede güzel yapıyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. ikinizi de severek takip ediyorum, afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Süper bi gün geçirmissiniz bayılırım etli ekmeğe ve mevalana vardı birde demi ablacım :) hediyeler süper güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bi buluşma olmuş. etli ekmekte süper. afiyet olsun cnm.

    YanıtlaSil
  5. ooo görüntüler süper.ne güzel afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. Afiyetler olsun :) ne güzel bir gün ...

    YanıtlaSil
  7. senin adına sevindim.hediyelerin çok güzel ve şık.amaaaa en güzelii pideeeeeeeeeeeeeee :))

    YanıtlaSil
  8. :// abla kıskandım ya. Ankaraya gel yaa

    YanıtlaSil
  9. ooo kıskandırın bizi kıskandırın böyle siz :D :D afiyet olsun

    YanıtlaSil
  10. Anılarım canlandı :)
    Çok güzel zaman geçirmişsiniz belli canım.
    İnşallah biraz daha iyi olmuşsundur ...
    Havalar iyice soğudu aman dikkat.
    Bu arada hediyene bayıldım çok güzell.
    ,Çok öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  11. yiyip kilo almamayı nasıl beceriyorsun? bana da öğretirmisin? :) maşallah maşallaah.:)

    YanıtlaSil
  12. süper bi ev sahipliği.
    demek ki ilk hedefimiz konya!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...