23 Ocak 2014 Perşembe

DÖRT-Kitap Okudum YORUM....

Merhabalar,...

Güzel güneşli bir gün diliyorum tüm sevgili arkadaşlarıma...
Hatırlarsınız geçen hafta D&R den kitap siparişi yapmıştım ve çok cici kitaplar gelmişti..
Kitap kulemin en üstündeki kitap ise İnstagram sayesinde tanıştığım ve kendimi inanılmaz şanslı saydığım sevgili Mustafa Sancak Beyin Dört isimli romanıydı...

İyi ki de almışım diyorum iyi ki de almışım..:))


Sevgili Mustafa Sancak bey İnşaat mühendisi ama inanılmaz bir hayal gücü var ve süper kurgu yeteneği ile çok güzel bir kitap çıkarmış ortaya..
Öncelikle kendisini buradan kutluyorum ve üstün başarılar diliyorum..

ARKA KAPAK:

Orta yaşlarda bir inşaat mühendisi Kubilay doktorların çözemediği bir hastalıkla yaşıyor. Uyuduğunda uyandırılamıyor ve en az oniki saat uyumak zorunda..
Sadece kendisinin bildiği gizemi yaşarken kendine korunaklı bir hayat kuruyor...

Bilime son derece meraklı ve kafa yoran bu adam, hastalığına çözüm ararken uzaydaki konumumuz ve boyutlarla ilgili araştırmalar yapıyor.
Fizikçilerle temas kuruyor ve popüler bilimlerle yetinmiyor...


Kendi Düşüncelerim:

Öncelikle şunu söylemek istiyorum..
Dört sayısına hiç dikkat ettiniz mi..
Aslında hiç ummadığımız yerlerde karşımıza çıkıyor...

4 büyük peygamber, 4 büyük melek var..
4 büyük halife var..
Mahşerin 4 atlısı..
4. yüzyılda Hunlar yüzünden Avrupa'da Kavimler göçü başlamış..
Matematikte 4 temel işlem var..
yılda 4 mevsim var...
4 ana yön vardır..
DNA da 4 farklı baz vardır
Veee bunun gibi daha niceleri...



Dört sayısı cidden önemli ama bunun yanında yazar inanılmaz bir olay kurgusu yapmış..
Heyecan hiç bitmiyor zaten..
bir de sonunu asla tahmin edemiyorsunuz..
Oysa ki ben kendimden çok emindim kesin olayı çözdüm diyordum..
Kitabın sonunda hayretler içinde kaldım..:))



Sizlere çok fazla kopya vermek istemiyorum..
Ben çok sevdim..
Eminim siz de seveceksiniz...

Karakterler süper..
Ama Cenk'ten nefret ettim.. Bilin bakalım neden..:))

Anladı Yazar anladı onu..:))

Sevgili Mustafa Sancak 'ı gerçekten tebrik ediyorum...
Yepyeni kitaplar bekliyorum..
Selam ve sevgilerle..:))

14 yorum:

  1. Merakla okumak istediğim bir kitap.
    Yerli yazarlarımızın bu kadar başarılı işler çıkartmaları beni çok ama çok mutlu ediyor :)
    Çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür okusun hemen sana gönderiyorum zaten Gülaycığım..
      Cidden ben çok beğendim.Senin de tarzın tam..:))
      Seviyorum seniii.:))

      Sil
  2. Şuan içimde bu kitabı okumak için öyle bir istek oluştu ki anlatamam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacığım çok enteresan bir kitap.. Kurgu çok değişik geldi bana..:))
      Tavsiye ediyorum..:))
      Sevgilerimi gönderiyorum Ankaralaraaa..:))

      Sil
  3. Değişik bir kurgusu varmış okuyasım geldi benimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden çok enteresan bence... Tavsiye ederim cidden Hazelciğim canım..:))

      Sil
  4. Sürekli instagramda görüyorum :) bu kitapla ilgili gönderilerinizi. Merak etmemek elde olmasa da şiddetli bir anti-roman'cıyım.

    Nümerolojide neredeyse tüm sayıların birer sırrı/anlamı var. ama dört gerçekten de ilginç bir kurgu. Sayıların sembolizmi de yine oldukça enteresan, özellikle hermetik yayınlarda ve filmlerde görmeye alışığız. Bu anlamda benim sayım sanırım 6 olurdu :) hem tarihsel yoğun bir geçmişi hemde çok daha ilginç bir sembolizmi var. Ama bu romandaki ilişkilendirmeyi okumadan anlamak ve yorumlamak gerçeken de absürt olacaktır. Okunacaklar listesine yazmak gerekli :)

    Ama yazarın üslubu / dili gibi konularda da bilgilendirmenizi isterdim doğrusu. Yani kitabın sadece artılarını biliyoruz eksilerini de bilelim değil mi :)

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel söylediniz. gerçekten güzel söylediniz..
      Aslında çok daha açıklayıcı olabilirdim. Ama sanki kitabı anlatıyormuşum gibi olacak diye endişe ediyorum. Kitabın içeriği ile ilgili bilgi veririm diye korkuyorum..
      En kısa zamanda artı ve eksileriyle ilgili bir yayın yapacağım..
      Hemen sizi bilgilendireceğim ..
      Çok çok teşekkürler ve çok çok sevgiler..:))

      Sil
  5. bayağı ilginç bi kitapmış. sevgiler cnm. abur cuburu da sevdiğin gözümden kaçmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman hiç durmadan yiyorum Selma ne olacak benim bu halim bilmiyorum..:))
      Sevgiler canım benim..:))

      Sil
  6. Öyle bir anlatmışsınki insan alıp okumak istiyor. Çok ilgi çekici bir konusu var ve benim rakamlara, anlamlarına çok ilgim vardır. Mutlaka alıp okucam.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) Sizi mimledim yazmak isterseniz :)

    YanıtlaSil
  8. ÖZLEMCİĞİM yeni yıl tebrik kartın elime yeni ulaştı. çok teşekkür ederim.
    sevgiler sizlere

    YanıtlaSil
  9. merak ettim bu kitabı ve listeme aldım.keyifli okumalar ve teşekkürler sevgili özlem...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...