3 Mart 2014 Pazartesi

Konya Bloggerları WORKSHOP çalışmamız..

Gunaydınlar..

Çok güzel bir hafta diliyorum tüüüm arkadaşlarıma..:))
Bu Cumartesi Günü Konya Bloggerları STARBUCKS Coffee de toplandık ve çok güzel bir keçe çalışması yaptık..

Hayatımda ilk kez elime keçe aldım ve çalıştım..
Ama böyle zevkli olacağını bilsem çoktaaaaaan başlardım bu işe..

Yeteneksizin.net bloğunun güzeller güzeli sahibesi Nadire Hanım başkanlığında organize edilen bu workshop etkinliğinde çalıştığımız keçeleri www.hobikece.com Gönderdi..

Öncelikle gerçekten çok çok teşekkür etmek istiyorum www.hobikece.com a..
Hepimize rengarenk keçeler geldi ve rahat rahat bol bol keçe nazarlık çalışmamızı yaptık..

İşte benim yaptıklarım..:))


Keçe ile ilk çalışmam ve yapabildim sanırım..
Ehh tabii yanımdaki sağımdaki solumdaki arkadaşlarımdan bol bol kopya çektim...:)))

Sevgili Neslihan alonenes.blogspot.com.tr bloğunun sahibi arkadaşım yanımdaydı..
Onu birazcık bıktırmış olabilirim..:)))



Oğlum Otis in de çok çok ilgisini çekti..:))

Hatta eve geldiğimde Güzel gelinimizin yeni arabası için de nazarlık yaptım..:))

Ve hatta bir de kendime elbette..:))


Bakııın..
Cici olmamış mı...

Ama bununla birlikte çok sevgili arkadaşım Gönüldenele 
bizlere çok çok cici keçe süsler hazırlamış..

Çook çok teşekkürler..
Bakar mısınız şu güzelliklere..:)))


Ben her türlü emeği geçen arkadaşlarıma ve destekleyen tüm kurum ve kuruluşlara teşekkürü bir borç bilirim..
Selam ve sevgilerimle..:))

6 yorum:

  1. bn sana darıldım abla bilesin....bir kere bile bloğuma bakmadın yada Gülay abladan duyupda bir geçmiş olsun diyebilirdin.genede canın sağ olsun da biz kırılarak da yaşarız

    YanıtlaSil
  2. Özlem abla harika olmuş.başlarsın artık keçeye

    YanıtlaSil
  3. hiç keçe çalışmadım ama başlıcam bu gidişle ne güzel olmuşlar.gelinin gül e güle kullansın canım ellerine sağlık selamlar

    YanıtlaSil
  4. Arabalar icin yaptiklarin cok sirin gorunuyorlar. Hepsi icin ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  5. başkan değilde grup sözcüsü diyelim çünkü Nesliha'ın ve Hilal ablanın emeği benden daha çoktu. Ben çenebaz olduğum için ortalarda dolandım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...