3 Mart 2014 Pazartesi

HC Ovex Saç Bakım Ürünüm..:)))

Merhabalar...
İyi akşamlar diliyorum tüm arkadaşlarıma....
:))
Konya Blogger buluşmasında birçok firma, kurum ve kuruluş bizlere ürünlerini hediye etti..

Bunun için ne kadar teşekkür etsem azdır..
Ben de bu ürünleri kullandıkça sizlere tanıtmak istedim..

Benim bu saçlarımı bile bir hale yola getirdi ise cidden beğenmek ne kelime daha öncesinde de  kullanmaktan büyük zevk aldığım www.sacbakim.com ürünü Ovex Saç bakım ürününü sizlerle paylaşmak istedim..
....


Konya Blogger buluşmamızda www.sacbakim.com tarafından tüm arkadaşlara hediye edilen Saç bakım Ürünü Ovex daha önceden de çoook severek kullandığım bir ürün idi..



Benim kadar kızım da severek kullanıyor elbette..:)))


Ve elbette severek kullanmaya ailecek devam edeceğiz..:)))
www.sacbakim.com a sonsuz teşekkürlerle..:))
Selam ve sevgiler..:))))

3 yorum:

  1. Bende çok sevdim bu maskeyi :))

    YanıtlaSil
  2. pisicik hani bana yok mu bakım kreminden diyor ama :))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir hediyeymiş.güle güle kullan özlemciğim.sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...