5 Mart 2014 Çarşamba

Workshop etkinliğimiz ve Sponsorlarımız 1..

Merhabalar...

Konya bloggerları buluşması Workshop etkinliğimizde bizlere çok cicilerle katkıda bulunan kuruluşlara sağladığı destekler için çoook çok teşekkürler ediyorum...:)))

www. PlusCanvas.com bizlere bu güzel canvas tabloyu hediye etti..
Bakar mısınız..
Öyle sevdiğim bir resim bana çıktı ki daha önce bu resmin Puzzle ını yapmıştım..
Şanslıyım..:))
Çok çok teşekkürler..:))



Taaa Üniversite yıllarımdan beri yaklaşık 20-25 yıldır Bebak ürünlerini kullanırım. Hatta annem ve kızım da çok severek kullanıyorlar..

Bebak bizlere bu hediyeleri göndermiş..
İnanın zaten seviyordum bir kat daha sevgim arttı..:)))
Çok çok teşekkürler..:)) BEBAK...


Doa Kozmetik ise bizlere bu eşsiz ürünlerle eşlik etti..
Sabunun rengine bakın.. kokusu da misss gibi.. Elbette bakım yağları da aynı şekilde..:))
Çoook çok teşekkürler..:)))



Cyrene de bu güzel hediyelerinden dolayı çoook çok teşekkürler ediyorum..


Vee yine yıllardır kalitesinden ödün vermeyen marka OTACI..
Bizlere katkılarından dolayı çook çok teşekkürler ediyorum..:))..


Elbette ki yalnızca teşekkür etmekle kalmayacağım..
Bazı markalarla yeni tanıştım. Bazılarını yıllardır kullanıyorum..
Ama inanın bundan sonra da severek kullanmaya devam edeceğim...:))

Çook çok teşekkürler..:))

2 yorum:

  1. Sevgili Özlem Hanım'cığım önceki yorumum acaba spam'a mı takıldı. Neyse yeniden yazayım blog buluşmanız çok güzel geçmiş, her biri birbirinden değerli insanlarla bir arada olmak çok güzel olsa gerek, yüzlerinizden mutluluk açıkça okunuyor du ne güzel bir gün geçirmişsiniz. Sponsorlarınızın hediyeleri de özenle seçilmiş, güle güle kullanın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bebaka sevgim benimde bir kat daha arttı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...