23 Mayıs 2014 Cuma

Bloger Buluşmamız ve Bizi Destekleyenler 4..

Merhabalar,

Biraz uzun süreli bir ayrılık oldu biliyorum ama nedenini daha sonra size açıklayacağım..:))

Blogger buluşmamızda bize destek olan bir arkadaş firma Harfiniseç.com...

Bize bu güzel adımızın yazdığı metal kitap ayraçlarını gönderdi...:))




www.harfinisec.com
instagram @harfinisec                    

Mükemmel değil mi..
Ben Özellikle bu kitap ayraçlarını ve bunun gibi daha birçok güzelliği yapan Yadigar Hanımı Size tanıtmak istiyorum..


Her şey biraz uzun süren bir doğum izni ile başladı. İnternet'de gördüğüm ahşap isim ve çesitli ahşap figür çalışmalarını kızım ve oğlumun odasına yaparak başladım.  Çevremdekilerin teşvik etmesi ve eşimin desteği ile her geçen gün kendimi geliştirerek beğenen herkese uygulamalarımızı gönderiyorum. Ahşap uygulamalarımız tamamen el emeğidir. Tasarımlarımızı kişiye özel olarak yapmaktayız. Sevdiklerinize kalıcı ve özel hissetmelerini sağlayacak hediye sunmak isterseniz harfinisec@gmail.com adresine ulaşmanız yeterli. Hayalinizdeki Harfi Seçin... Sevgiler.... Harfinisec.... Yadigar Olam.

 Yadigar Hanımın hayat hikayesi ve ben mutlaka Sitesini ziyaret etmenizi şiddetle öneriyorum..:))

Selam ve sevgilerle...

4 yorum:

  1. Bu ayrac beni ayrica mutlu eden hediyelerdendi. Adima ozel olmasi cok hos bir duygu. Bu arada Ozlem abla sana yarin icin sms gondermistim ama hala ulasmadi. Dondun mu bilmiyorum. Umarim pazar gunku etkinlikten haberin vardir ve gelirsin de o gun gorusuruz. Ev ayrintilarini da merak ediyorum =)

    YanıtlaSil
  2. Bende merak ettim neredesin diye kaç gündür...
    Açıklayacağın şeyi merak ettim bak şimdi :)))

    YanıtlaSil
  3. canim verdigin sayfaya baktim hepsi birbirinden güzel ve hoslar ,
    canim seni sobeledim:))
    iyi pazarlar..

    YanıtlaSil
  4. Ailenin ve senin kandilin mübarek dualarınız kabul olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...