12 Eylül 2012 Çarşamba

Kedime Paspas.. Köpeğime Battaniye..:))

Merhaba sevgili arkadaşlarım.. Öncelikle bloğuma yeni gelen arkadaşlarıma ve tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.. Beni her geçen gün daha çok mutlu ediyorsunuz..
Ben de yaptıklarımı sizinle paylaşmaktan çok memnun oluyorum.. Hem de sizlerden yeni ve farklı şeyler öğreniyorum... Blog olayının en sevdiğim yanı da bu bence...:))
Şimdi yine sizinle miyav kedimin ve onunla birlikte yaptığım son paspasın resimlerini paylaşmak istiyorum..:))




Yine gitti bildiği yere yattı sonunda....

Ve hav hav köpişim... Ve tığ işi battaniyesi...



Bu da diğer Bıdık... Kıskanç.. Battaniyeyi kıskandı....

İşte böyle vallahi evde yaptığım tüm elişlerim, örgülerim tığ işlerim hep bu ciciklere oluyor.. Keindimize birşey yapacak zaman bile kalmıyor...:))
Bilen Bilir... HAYVAN SEVGİSİ BİR BAŞKA.....:)))



7 yorum:

  1. Köpüşünü yerim yaa!! :] Ben de köpek almak istiyorum ama bahçede nasıl olur hiç bilemedim. Bir de gün içinde evde olmadığım için öğle yemeğini veremeyeceğim için alamıyorum. :] Ama çok sevimliler ya.. Umarım ben de Golden cinsi bir köpek alabilirim. :]:]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Burcu, Yorumun için çok çok teşekkür ederim.. Valla sağolasın bu köpüşüm bir tanedir. Diğer kızım cadı ama..:))
      Golden bahçede çok çok iyi beslenir zaten.. Kesinlikle goldenları çok iyi eğitebilirsin. Fazla havlamaz çevreyi rahatsız etmez. Bir de zaten bir yaşından sonra günde 1 öğün yemek zorundalar. Onu da rahat ayarlayabilirsin. Sen evde yokken önünden suyunu ihmal etme o kadar.. 1 yaşına gelinceye kadar da yalnızca bebekken sürekli beslenmek zorundalar. Onun haricinde günde yalnızca 2 kez yemek verilecek. Yemek olayı problem olmaz..
      Yakında olsak sana golden değil ama benim kızın yavrularından hediye edebilirdim. Ya da bir cocker spaniel bebeğim vardı.. Onu hediye ederdim..:))
      Çünkü iyi bir aile benim için önemli.. Eğer hayvanlarla ilgili başka sorun olursa seve seve cevaplarım valla.. 25 yıllık Veteriner Hekimim. Artık emeklim geldi. Sanırım bir köpek kedi çiftliği kuracağım çok yakında...
      Çok selam ve sevgiler..
      Yine de ben senin için bir golden a bakar olurum. Eğer çevremde tanıdık birinin yavrusu olursa sana hediye edebilirim.. Önemli olan iyi aile.. Çok önemli.. Çok çok öyüyorum. Çok selam ve sevgielr...:))

      Sil
  2. Ellerinize sağlık, gerçekten çok cici olmuşlar, onlardan mutlusu yok;) ne güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım.. Vallahi bence de onlardan mutlusu yok.. Onlar uyurken bazen seyrederim.. Biliyor musunuz kaç yaşıma geldim daha bu güne kadar böyle huzurlu mutlu bir uyku çekemedim...:))
      Sağolun görüşmek dileğiyle selam ve sevgiler...:))

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel maşallah, ben de çok sıkı bir hayvanseverim, 2 kediciğim 1 köpeğim var evde, kiracı olduğumuz ve apartmanda yaşadığımız için sayıları artmıyor,ama bütün sokak köpekleri de benim ,severim okşarım sarılırım elimden geldiğince beslerim.Hayvanları olduğu kadar hayvanseverleri de çok seviyorum, iyi ki blogunuza gelmişim,sevgilerimle. mehtap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşgeldiniz.. Çok çok sevindim. Hele hayvanları sevdiğinize daha çok sevindim..:))
      Ben de hemeeeeen size misafir oluyorum..
      Tanıştığıma gerçekten çok sevindim..Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  4. Ben bu tatlı şeyleri yerim ya :D öğrenci olmasan bende kedim köpeğim kuşum olsun isterim. Onlar bizim sadık arkadaşlarımız. Zamanında bir muhabbet kuşumuz vardı ben üniversiteyi kazanıp gidince zavallım dayanamadı. İçimde sızıdır hep.
    İşlemelerin de çok güzel olmuş ayrıca maşallah ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...