13 Eylül 2012 Perşembe

Yeni Örgü Pembe Çantam ve Bebeklerim....:))

Merhaba sevgili arkadaşlarım öncelikle bloğuma yeni katılan arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum.. Hoşgeldiniz.. Tüm arkadaşlarıma mutluluk huzur dolu güzel günler diliyorum.. Güzel bir gün olur hepimize inşallah....
Yine pembe renkli bir ip ile yeni bir çantaya başlamıştım. Dün akşam son işlerini de yapıp hemen acele ile resimlerini çektim. Şimdi size son marifetimi göstermek istiyorum...:))





Hobo çanta tarzında yuvarlak yaptım taban kısmını. Sonra kukarıya silindir şeklinde çıktım. Çantanın ağız kısmını da kordon yaparak büzdürdüm.. Kordonun ucuna da pembe bir kalp kondurdum...
Eh fena olmadı bence...:))
Biraz da cadı kızımdan bahsedeyim o zaman... Evet benim bir cadı kızım var... Kendisi pek güzel, pek beyaz ama çok kıskanç ve çok kurnaz.. Zaten o yüzden foxy fox diyorum adına...
Geçenlerde yavruları oldu.. Tam 6 tane...:)) Yakışıklı bir damadım vardı ama yavrular ne anneye ne de babaya benzediler... Tabii iki ay kadar bakıp büyüttükten sonra hepsine güzel aileler bulduk sahiplendirdik...
Yanlış anlamayın sakın Köpeğimden bahsediyorummm.....:))))

 Lohusa olduğu için saçına kırmızı kurdelesini bile bağladık.... 6 tane çirkin yavru.. Hiç anneye benzemediler..:))

 İlk zamanlarda yavrulara asla yaklaştırmadı bizleri.. Yaklaştığımızda da işte böyle bizlere havladı.. Dişlerine dikkat edin.. Ön dişleri kırık... Eziyet görmüş eski sahibinden, çok dövülmüş ve atılmış... Kurdardık Allah a şükür...


Bakın 500 ggram bile gelmeyen 6 tane yavru doğurdu bizim kız..:))


Biraz büyümüş halleri.. Ayaklarımla ve terliklerimle oynamaya bayılıyorlardı...






Şimdi hepsi çok iyiler... Yeni güzel aileleri ile birlikteler...:))
Hiç bir para çıkar düşünmeden yalnızca mutlu olabilecekleri aileleri iyice düşünüp tartarak verdik, hediye ettik yani.. İnanın önemli olan onların mutlu bir yaşam sürmeleri...
İnsan olan insan hiç bu canlara kıyabilir mi???

Selam ve sevgilerimle....:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...