29 Eylül 2012 Cumartesi

Yeni Ciciler ve Evekitap.com siparişim..

Merhaba sevgili arkadaşlarım ve yeni gelen sevgili arkadalarım..
Hoşgeldiniz sefalar verdiniz... Beni de çok çok mutlu ettiniz gerçekten.. Bu yaşta bile içimde çocukluk var benim inanın her yeni gelen arkadaşım için çocuklar gibi seviniyorum..
Hem el işlerime harıl gürül devam ediyorum hem de Uğultulu Tepeler kitabımı zevkle okuyorum..
Size son yaptığım pembe tığ işi sepetimi göstermek istiyorum. İçine yeni aldığım bileklikleri koydum.. Ama sonra yeni bileklikleri de çekilişime ilave etmeye karar verdim.. Ama hala tam olarak hediyelerimi kesinleştiremedim.. Gün geçmiyor ki yeni birşeyler görüp almiyim ya da yeni tığişi ciciler yapmiyim..:))
Sanırım bu hafta içinde netleştireceğim. Çok da heyecanlıyım vallahi.. İnşallah hayırlısı..



Yine pembe bir sepet yaptım.. Süsledim püsledim.. Bu bileklikleri de yeni aldım çekiliş için..:))



Bu cici kalemleri de aldım yine çekiliş için..:))

Bir de beni bugün inanılmaz sevindiren kitap siparişimi göstereyim.. Öncelikle şunu söyliyim. İlk defa evekitap sitesinden sipariş verdim..Tek kelimeyle bayıldım... Çok hızlı gönderdiler siparişimi.. Üstelik kitaplar inanılmaz hesaplı.. Ben siteyi sevdim.






Tüm arkadaşlarıma selam ve sevgilerimle...

4 yorum:

  1. SEPET ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK,KALEMLER DE ÇOK GÜZEL PATİME GEÇSE HEMEN KEMİRİRİM ANNEM DE BANA KIZAR.BOL PATİLİ GÜNLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bilmem mi benim köpişlerin ellerine geçse onların da ilk işi kemirmek... Ama bizler kızsak da yine canlarımız ciğerlerimizsiniz sizler..::))))
      Çok selam ve öpücüklerimle...:))

      Sil
  2. Kaçgündür giremedim pek nete, neler olmuş neler:) Ellerinize sağlık.Çok güzel herzamanki gibi.Kitplar harika, Saatleri Ayarlama Enstitüsü nezamandır okumak istediğim kitaplardan.Tanpınar'ın sadece Huzur kitabını okudum ve okumak istediğim kitapları da var.Keyifli okumalar. Hepsi harika kitaplar.Kalemler de çok cici.

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde okuman dileğiyle
    Sevgiler
    Gülümse:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...