3 Kasım 2012 Cumartesi

Kışın Üşümesin Ayaklarımız...

Merhabalar sevgili arkadaşlarım..
Yavaş yavaş kış geliyor.. Gerçi Antakya'da havalar hala cehennem sıcağı ama bu sıcakların da bir sonu var elbet..
Biz de kızımla ayaklarımız üşümesin dedik ve Ayakkabı Dünyasından bot-terlikler aldık..
İşte burda..:))


Beyaz olan benim kızın, siyahlı olanı ise benim...




Bunlar da kızımın ayacıkları...:))


Son olarak da benim okuma koltuğu dediğim ama çok nadiren kitabımı okuduğum koltuğumu göstereyim sizlere... Genelde uzanarak kitap okuyorum malum belim..
Koltuk boş kalmasın diyen pembe Sünger Bob ve kız arkadaşları....:))



Vay çapkın vaaay.. İki yanında iki kız arkadaş....:)))

Tüm arkadaşlarıma mutlu Haftasonları diliyorum...


3 yorum:

  1. Kalpli kalpli:) Sevgi dolu botlarınızı çok beğendim. Sıcacık tutsun ayaklarınızı, keyifle kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook çok teşekkür ederim sevgili Ayşım..:)) Aslında anneme de almıştık ama annem nedense poz vermek istemedi..:))
      Çok çok selam ve sevgilerimle.. çok öpüyorum..

      Sil
    2. çoook tatlılaarrr:)) güle güle giyinin..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...