27 Şubat 2013 Çarşamba

Geri Dönüşüm Kutu - DIY

Merhaba sevgili arkadaşlar,
Alışveriş çılgınlığımın sonucunda evde bir sürü ayakkabı ve bot kutuları birikti. Ben de onlardan birini aldım güzelce kapladım. Hem kapak kısmını hem kutu kısmını ve de her ikisinin de iç yüzeylerini..
Pek bir cici oldu, üstüne de 2 kırmızı kalp yapıştırdım..
Çok güzel bir Geri Dönüşüm oldu...


Arkası yapışkanlı raf kaplama kağıtlarından kullandım.. Arka yüzü yapışkanlı olduğu için yapılışı oldukça kolay. .


Dış yüzlerin kaplaması bitince her ikisinin de iç yüzünü kapladım..Böylece 10 numara bir hediye kutusu yaptım.. Kirazlı bir hediye kutusu.. ya da her ne için kullanmak isterseniz...



Üstüne de iki kırmızı kalp kondurdum. Belki ilerleyen günlerde biraz daha ilaveler yaparak çok daha afilli bir görünüm verebilirim...:))

Selam ve sevgilerle....


1 yorum:

  1. çok güzel olmuş elinize sağlık:)Ben de yapıyorum bunlardan A4 lerin sığabileceği boyutta kutular vardı elimde onları kapladım ofis malzemelerini koyuyorum içine..Yaşasın geri dönüşüm:) sevgiler.)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...