24 Şubat 2013 Pazar

Güzel Pazar ve yeni Şal..

Merhaba Sevgili arkadaşlarım, İnşallah hepiniz sevdiklerinizle birlikte güzel bir pazar geçirmişsinizdir..
Benim günüm de güzeldi..



Annemle karşılıklı necafelerimizi içtik..


Annemin çok sevdiği çiçekleriyle beraber...:))


Kitabımı okumaya devam ettim kedi Mestan eşliğinde....



Yeni Şalıma başladım yine Japon çiçeği modeli ve yine şal...:))


Otis her ördüğüm şeyi kendisine yaptığımı zannediyor tatlışım hemen üzerine kurulup yatıyor..:))


Japon Çiçeği Motifi.. Ben çok sevdim, örmesi de çok zevkli...


Vee Kızımla birlikte geçen mutlu bir pazar....

Herkese güzel yeni haftalar diliyorum...:))

5 yorum:

  1. maşallah ikiniz de çok şekersiniz...güzel bir azar olmuş ne hoş..sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım evet güzel bir pazar günüydü.. En güzeli de dinlenebilmem..:))
      İnşallah senin de günün güzel geçmiştir.. Her zaman söylüyorum Allah sana işinde kolaylıklar versin çünkü gerçekten zor işin var..
      Çok selam ve sevgilerimle...

      Sil
  2. Ben de sizin kedinize ,köpeğinize,yeni başladığınız şalınıza:)) saymakla bitiremeyeceğim sanırım bayıldımm:))Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Kupa delisi biri olarak kupaları çok beğendim :)
    Ayrıca anne kız okumaları çok tatlı, biz annemle genelde "ben okurum o dinler birlikte yorumlarız" seansı yaparız :)
    Şalın da modeli ve renkleri çok hoş... İyi günlerde kullanın...
    Tüm ilgilerime hitap eden hoş bir yazı olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. kupalar harika ayrıca kızınız ve siz çok şekersiniz çok beğendim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...