20 Şubat 2013 Çarşamba

Japon Çiçeği Şal ve Broş..

Merhabalar sevgili Arkadaşlar,
Daha önce size bazı resimlerini gösterdiğim Japon Çiçeği Şalımı bitirdim ve hemen görüntüledim...



Şalımı Panço gibi yapıp yakasına da broş taktım..



Elbette sevgili arkadaşım Sandukam a da tekrar tekrar teşekkür etmeliyim.. Biliyorsunuz bu modeli onun bloğunda görmüştüm ve hayran kalmıştım.. Çok teşekkür ederim Sevgili Arkadaşım...:-))


Broş rengarenk şalımın üzerinde pek görünmüyor aslında. Belki Farklı renk bir broş daha belirgin durur..


Bu broşu da ebay dan aldım.. Bazen inanılmaz indirimler oluyor özellikle takı ve makyaj ürünlerinde. Nerdeyse Türkiye'deki fiyatın üçte bir fiyatına..


Annemin onbiraylık çiçeği ile size sevgi ve selamlarımı gönderiyorum..::-))

3 yorum:

  1. Güle güle kullanın, çok güzel olmuş renkleri harika :))

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde giyin , çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel rengarenk eline sağlık. güle güle giyin cnm.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...