25 Nisan 2013 Perşembe

Çamaşır Makinesinin üzerine Örtü ve Süslü Sepet.(Çeyizlik..)

Merhabalar,
Çeyiz faaliyetleri yoğun bir şekilde devam ediyor.. Bildiğiniz gibi daha önce yine çeyiz olarak retro desenli kırlentler yapmıştım ve 4 adet American servisi dikmiştim..
Şimdi ise çamaşır makinesinin üzerine kapitone örtü diktim..


Örtünün kenarlarına süslü danteller diktim ve yine pırıltılı çiçekler buldum onları da örtünün çeşitli yerlerine koydum bayağı bir süslü oldu..



Evde küçük bir hasır sepet vardı onu da yine aynı kapitone kumaş ile kapladım ve aynı fırfır ve çiçeklerle süsledim.. Banyoda makine örtüsünün üstüne konulur içine de kokulu renkli ve süslü sabunlar konulur..



Bu sabunlara bayıldım ama elbette paketini açmadım. Deniz temalı çok cici sabunlar banyo konseptine uygun..


Ve yine aynı kapitone kumaştan peçetelik yaptım. Aynı süsler ve fırfırları kullandım.. Yine cici oldu..




Burda da üçü bir arada görülüyor..
Çamaşır makinesi örtüsü ve sepeti ile peçetelik..
İnşallah gelinimiz de sever ve severek kullanır...
Herkese selam ve sevgilerle...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...