4 Nisan 2013 Perşembe

Yeni Takas Kitabım Geldiii...

Merhabalar sevgili arkadaşlar,
Bugün yeni bir takas kitabım daha geldi. Hikaruivy'nin Renkli Dünyası bloğunun sahibi sevgili Nur Hanım ile bir kitap takasımız oldu.. Ve çok çok sevdiğim yazar William Faulkner'in Ağustos Işığı isimli romanını sonunda okuyacağım..:))




Sevgili Nur Hanım a çok çok teşekkür ediyorum..
Vee Stone Babe bloğunun sahibi Sevgili Cansu Hanım ile Takas yaptığımız kitaplarımı da heyecanla bekliyorum.. Elbette şimdiden sevgili Cansu Hanım'a da çok çok teşekkür ediyorum..:))

Diğer takaslık kitaplarımı görmek isterseniz buraya buyrunuz...



2 yorum:

  1. selam... yorumunuzu aldım ve çok sevindim bende takibe aldım blogunuzu.yinde yorumlaşalım yeni konularım yolda iyi geceler
    www.hamarathatunum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim..:)) Tanıştığımıza da çok memnun oldum..:))
      Ben de sizin bloğunuzun takibindeyim..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...