5 Nisan 2013 Cuma

Küçük Cüzdan ve Yeni kitap-Eski Kitap...

Merhabalar Sevgili Arkadaşlar, Herkese Güzel Cumalar dilemek istiyorum..
Anne Rice ın Pandora isimli kitabını dün gece okudum bitirdim ama önce yine bu sabah Müge Anlı'yı seyrederken ördüğüm küçük tığişi cüzdanımı göstermek istiyorum...



Bu arada William Faulkner'in okumayı çok istediğim ve Nur Hanım'dan gelmiş olan Ağustos Işığı isimli kitabını dün göstermiştim..
Bugün de küçük cüzdanım ile yeni kitabım yanyanalar...




Şimdi de size Anne Rice'ın Pandora isimli kitabını kısacık anlatayım..


Mutlaka bu tarzı ve bu yazarı bilen arkadaşlarım vardır. Ben ilk kez bu yazarı okudum. Kitabın tarzı fantastik-korku türünde.. Bu tarz filmlere bayılırım ama kitap olarak günümüz popüler yazarlarından ilk kez okudum..
Romanın kahramanı hanım bir vampir ve adı Pandora..
Roman Pandora'nın ağzından anlatılmış ve Pandora nerdeyse küçüklüğünden o zaman ki günümüze kadar devam ediyor ve Pandora nasıl vampir olduğunu ve nelerle nasıl savaştığını anlatıyor. Elbette romanın içinde Pandora'nın aşkları da var.. Kısacası eğlenceli bir kitap olmuş.
Ama kitabın benim en hoşuma giden tarafı, romanın çok büyük kısmının Antioch'da yani Antakya'da geçmesi.. Evet ben de okumaya başlayınca çok şaşırdım.
Biliyorsunuz 12 yıl Antakya da yaşadım ve çalıştım henüz 2 ay oldu emekli olup annemin yanına döneli.
O yüzden olayların Antakya da geçmesi, hatta antik Antakya'nın vampir cenneti ! olması (tabii o zamanlar) beni çok memnun etti. Elbette bu bir kurgu. Yazarın elinden ve dilinden eski Antakya anlatılmış. Ama ne yalan söyliyim benim çok hoşuma gitti..
Gerçekten de Antakya nın tarihi çok eskidir ve Antik bir kenttir. Onu da belki daha sonraları size anlatırım.
İşte böyle bir kitap Pandora.
Okudum bitti ve diğer takaslık kitaplarımın yanında yerini aldı bile. Türünü sevenlerin ilgisini çekecektir elbette..
Takaslık kitaplarımı görmek isterseniz buraya buyrunuz....


Herkese çok güzel ışıklı mutlu bir hafta sonu diliyorum...:))

1 yorum:

  1. Güzel güzel keyifli keyifli okumalar :)) Ellerinize sağlık çok güzel örmüşsünüz :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...