7 Haziran 2013 Cuma

Gecenin Çobanları-Kitap Yorum Mükemmel....

Merhabalar,
Tüm arkadaşlarıma ve ülkeme güzel güneşli aydınlık günler diliyorum..
Büyük Usta, Büyülü Gerçekçilik akımının babalarından Jorge Amado'nun Can Yayınlarından çıkmış olan Gecenin Çobanları kitabını BÜYÜK BİR ZEVKLE okudum bitirdim..:))




Brezilya'nın yetiştirdiği en büyük romancılardan biri olan Jorge Amado ustanın aloha gömlekli bir fotoğrafını buldum size göstermek için..
Amado Ülkesinin yoksul Siyahları ile melezlerinin yazarı ve Büyülü gerçekçilik akımının Brezilya temsilcisi.. Biliyorsunuz İnanılmaz sevdiğim ve şu an hasta yatağında olan Gabriel Garcia Marquez de büyülü gerçekçilik akımı yazarlarından..
Bunun dışında yine bayılarak okuduğum Jorge Luis Borges, bazı kitaplarını okuduğum Milan Kundera, İnanılmaz sevdiğim katolik kilisesi tarafından da aforoz edilmiş Jose Saramago, Koku romanıyla harikalar yaratan Patrick Süskind ki defalarca romanını okumuşumdur, ve her ne olursa olsun olağanüstü hikayelerine bayıldığım Salman Rushdie bildiğiniz gibi bu akımın temsilcilerinden...


ARKA KAPAK :

Jorge Amado, Bahia'nın bakır tenli kadınlarını, yıldızlı gecelerde onların peşinden giden erkekleri anlatıyor. Gecenin Çobanları, Bahia sokaklarının aylakları, hırsızları ve kumarbazlarının, geceleri rıhtımları mesken tutan fahişelerin dünyasına destansı bir yolculuk..
Ve inanılmaz akıcı ve düzgün çevirmiş Adnan Cemgil...


Can Yayınlarının D.R. da bazı kitaplarda yaptığı indirimler ile 5 Tl ye rahatlıkla alabilirsiniz..
Ben bayıldım okumaya doyamadım desem yeridir..:))
Bir de böyle büsbüyük bir kupa aldım dün MUDO'dan..
Kahvem de bitmesin kitabım da..:))

.
Yine dün D.R. dan aldığım 5 Tl olan iki ayrı kitap.. Okunma sıralarını sakince bekliyorlar..:))


Bu da hayatımın en büyük sevinçlerinden biri Oğluşum Otis... Ne o bensiz ne ben onsuz...:)))
Selam ve sevgilerimle...:))

3 yorum:

  1. selam canım. Hayırlı cumalar...
    kitabı alacaklar listeme ekledim canım. alır almaz okuyacağım. sevgiler. fotoda ikinizde çok güzel çıkmışsınız. böyle bir güzellik sevilmezmi :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülaycığım çok çok teşekkürler Hayırlı Cumalar sana da.. Kitap ben çok beğendim bu tarz anlatımları çok seviyorum masal gibi geliyor bana hem de mizahi yanı da var okurken sürekli yüzümde bir gülümseme vardı..:))
      Oğluşum kaç gündür hastaydı bugün iyi şükür öldük korkumuzdan bebek gibi antibiyotik ağrı kesici bir dolu ilaç verip duruyoruz bugün toparladı kendini şükür..:))

      Sil
    2. çok geçmiş olsun canım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...