4 Ağustos 2013 Pazar

Boncuklu Bileklik Yaptım..:))

Merhabalar,
Çok güzel pazarlar diliyorum..
Dün Sevgili Cansu ' nun bloğunda çok cici bileklikler gördüm kendisi yapıyor..
Vallahi Çok çok beğendim haliyle..:))
Düğme kutumu karıştırdım ve biraz boncuk buldum ve hemen onlardan ben de bileklik yaptım..
Yalnız bende misina lastik yoktu onun yerine ince siyah dikiş lastiği kullandım..





Sevgili Cansu arkadaşımn gönderdiği bileklik ile yanyana taktım yaz günleri için cıvıl cıvıl ideal..
Şimdi bu cici bilekliklerden gelinimize de birkaç tane yapayım.. O da çok sever inşallah..:))
Çok çok selam ve sevgilerimle..:))

11 yorum:

  1. ne kadar guzl olmus ben gecen benzerını para verıp aldım sendekı marıfet yokkı bende gule gule kullan

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bayıldım çok cici olmuş iyi günlerde kullanın kocaman öpüyorum sizi :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş canım güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  4. oy yerim ya dedım sana benımkılerden daha guzel olcak senınkılerr : ) bayıldım ya : )

    YanıtlaSil
  5. Sizinki de çok güzel olmuş şu an ben de çok yapmak istedim ama yeni alışkanlıklar edinmek istemiyorum sınav döneminde :) Önceden sarmıştım çünkü bu takı işine bağımlılık yapıyor :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba kandil tebriğin için sağol adaşım ben anaca geri dönüyorum. Geçmiş kandiliniz mübarek olsun. Bileklik güzelolmuş iyi günlerde kullan.Annen babaeskili imiş, bize yakın en fazla 10 dakika mesafe. ayrıca çalıştığım arkadaşlarım dan odada 2 tanesi de babaeskili.
    sizin konyada bulunmanız iş dolayı ile mi? yoksa baba mekanı mı?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. adaşım ben geldim. ziyaretin çok mutlu etti beni. görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş Özlem ablacım.Ben de bir aralar takı yapmaya merak sarmıştım.Bir sürü küpe yapmıştım.O da zevkli bir iş ama ahşap boyama kadar iyi gelmiyor bana:)
    Güle güle kullan çok yakışmış ablacım:)
    Öptüm..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş ellerinize sağlık,çok da yakışmış iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlık özlem ablacığım :) kızını da öptüm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...