21 Eylül 2013 Cumartesi

Örgü Kalem Kutusu ve cici Kalemlerim..:))

Merhabalar,
Çok güzel bir Cumartesi günü diliyorum..
Sizlere geçenlerde yaptığım bir Geri Dönüşüm çalışmamı göstermek istiyorum..:))
Piknikte kullanılan plastik bardaklar vardır ya onlardan birine tığ ile bir kap-kılıf ördüm ve kalem kutusu yaptım..
İçine de kalemlerimi koydum.. Bakalım beğenecek misiniz..:))


Plastik bardağın çevresine tığ ile bir kap-kılıf ördüm. Tam ortasına da yine tığ ile bir çiçek yaptım..
Artık kalem kutusu olarak kullanıyorum..:))


Ve içinde renk renk kalemlerim ile.. :))


Kalem kutumun içinde olmazsa olmaz pembe renkli kurşun kalemlerim,
Mutlaka bir fosforlu yeşil kalemim
0.7 uçlu kalemlerim
Kalem kutumun içinde uçlu kalemlerin uçları ve silgilerim var


Kedili defterim ve olmazsa olmaz PEACE kalem kutum..:))
John Lennon AHHH John Lennon....


E peki bu nerden çıktı diyebilirsiniz..:))
Şu an tam da kahvaltılık Acılı Domates Sosu yapıyorum bir tencere daha..:))
Ankara 'ya kardeşimlere gidecek..:))


Tüm arkadaşlarıma güzel, eğlenceli huzurlu bir Cumartesi günü diliyorum..:))
Selam ve sevgilerle..:))

24 yorum:

  1. Sepet ve bardak altlığından sonra bunu da çok sevdim. Yünle tığ işi bana da keyifli gelir. Geçen kış kızıma ördüğüm kazağın roba kısmını tığla yaptığımdan beri fırsat bulup elime alamadım ama kış geliyor. Yine bir heves gelir belki:))Güzel bir haftasonu dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkürler ediyorum..:))
      Bana da tığ işi o kadar rahat geliyor mi normalde şişle örgü kolay olması lazım. Şile örgüyü sevmiyorum o kadar çok sanırım tığ bana daha kolay geliyor..
      Kızınızı öpüyorum. Allah ömürlü etsin Allah bağşlasın inşLLAH..
      Çok çok selam ve sevgiler..:))

      Sil
  2. Ellerine sağlık çok şirin olmuş bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum böyle minik zevkli şeylerle uğraşmayı çok seviyorum..:))
      Çok selam ve sevgilerle..:))

      Sil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ediyorum..:))
      Çok çok selam ve sevgilerle..:))

      Sil
  4. çok güzel olmuş yahu bu :)
    Ders çalışmaya hazırlık bunlar .
    Çok güzel .
    Allahım acı acı acı :(
    Bana acı:)
    Ben size gelince sen yemek yapma vallahi aç kalırım ben :)
    Az koydum çok acı dil diyecen ama ben her yerimden alevler çıkartacağım :)
    Ellerine sağlık canım :)
    KOcaman ama kocaman öpüyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu hiiç..:))
      Asla olmaz Gülaycığım benim..:))
      Bu evde yalnızca ben seviyorum acıyı annem ve kızım sevmiyor zaten..
      Bunu da kendime yapıyorum..
      Sen gel hele..:))
      Ben seni konya nın furun kebabı ile, etliekmeği ile höşmerimi ile ağırlayacağım ,nşallah..:))
      Sana acı yok..
      Bana var yalnızca..:))

      Sil
    2. Tamam Canım .
      Şaka yaptım zaten :))))
      Senin bana kıyamayacağını biliyorum :)
      Allahım bu acı yemek de bir zevk işi.
      Hiç yemem değil mesela çig köftede her yerim yansa bile marula sara sara oflaya poflaya yerim.
      Çorbalarda hafif pul biber.
      Patates salatasında pul bibere bayılırım zaten :))
      Ama senin kadar yok anacğımım.
      Bu alışkanlık ANtakya'da mı başladı yoksa daha önce varmıydı ????

      Sil
    3. Sorma Gülaycığım sorma. Antakya ya gitmezden önce acı nedir bilmezdim. Orda tatlı bir yemek ya da biber bulmanın imkanı yok ki.. Ben de azar azar alıştım nasıl oldu ben de anlamadım..:))
      Annem de senin gibi. Çok çok hafif birazcık pul biber kullanır ama ben ağzım yansın iyice istiyorum..:))
      Ama sen gel ben sana acı filan yedirtmem olur mu hiç.. Ne seviyorsan onları yaparım..:))
      Konya da acı kültürü yok zaten..:))

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ablam..maşallah maşallah sos da güzel olacak mis gibi de kokusu geldi burnuma :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sinemciğim benim. Ne yapiyim abla yüreği..:))
      Kardeşimgile de yapayım deim. Annemler ankara ya götürecekler..
      Bens Seviyorum ya kardeşim de sever gelinimiz de öyle..
      Onlar da yesin sevinsin..:))

      Sil
  6. Çok güzel olmuş emeğine sağlık barış simgeli kalem kutuyada bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serapçığım barış simgeli eşyaları veya kıyafetleri çok çok seviyorum. Hala içimde bir çiçek çocukluk var demek ki..
      :))
      Çok çok teşekkürler ediyorum
      Çok sevgi ve selamlarımla..:))

      Sil
  7. Ay e guzel olmus bu yazı :9 Benımkınden daha guzel olmus valla :)
    Kalemler cok guzel..pembemı onlarrr ! Birde kedili olan herseye bayılıyorumm bende ! Acılı sos harıka duruyor öpüyorummm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy yok olur mu Cansu ben senin yazılarına bayılıyorum..:))
      Kalem çeşidim de yok fazla zaten benim kız bende ne görse kapıyor..:))
      Pembiş kalemlerim var şeker pembesi. Daha Irmak bunları görmedi kapamadı henüz..:))
      Öpüyorum..:))

      Sil
  8. tığ işini pek beceremiyorum ben biri balşayıp elime verip anlatacak..kedili herşeyi çok seviyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bundan tam tamına 3 yıl kadar önce inanır mısınız kendi kendime can sıkıntısından öğrendim..:()
      Ama deneye deneye çok uğraştım. Şimdi de örgüden daha kolay geliyor bana.
      Yakın olsaydık gösterirdim size..:))
      Çok teşekkürler selamlar..:))

      Sil
  9. Çok hoş olmuş :) Bu arada yeni headerınız da çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler çok selam ve sevgiler..:))

      Sil
  10. ne kadar güzel olmuş :) elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. tuttum bunu cok guzel olmus emeğıne sağlık

    YanıtlaSil
  12. kalemlik çook şeker keyifli ve şık olmuş canımcım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Ayy çok tatlı olmuş Özlem abla:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...