15 Kasım 2013 Cuma

Misafirim Geliyoooor..:))

Merhabalar..:))

Blog işini çok seviyorum çünkü gerçekten çok güzel insanlarla tanıştım ve tanışmaya da devam ediyorum..
Allah nasip ederse bugün Gulaycansever bloğunun güzel sahibesi sevgili Gülaycığım otobüse biniyor ve yarın Konya da olmuş olacak inşallah..:))


Çok sevinçliyiz ailecek..:))
 Heyecanla bekliyoruz.
Yoğun bir planımız programımız olacak bakalım havalar da böyle güzel gitsin..
Sevgili arkadaşım Gülaycığım da sağ salim gelsin..
Tüm arkadaşlarıma sevgiyle kapımız açıktır..:))
Selam ve sevgilerimle..:))



10 yorum:

  1. Hiii yanınızda olmayı ne çok isterdiiiiim..:) Çok tatlısınız, Olsun inşallah bir gün o da olur. Buralardan Eskişehir'den her ikinize de selam olsun:)) Çoook tatlısınız ikinizde Bol bol sohbet edin bizimle de paylaşın olmaz mı, ki biz de kendimizi sizin yanınızdaymışız gibi hissedelim:))!! öpüyor ve sevgiler gönderiyorum içtenlikle..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de çok güzel bir şehirde oturuyorsunuz. Benim daha görmek kısmet olmadı kardeşim askerliğini Eskişehir Hava Üssünde yapmıştı ve Eskişehiri çok sevmişti..
      Ben sizi de beklerim ne zaman isterseniz buyrun gelin vallahi başımızın üstünde yeriniz var her zaman..
      Çok selam ve sevgilerimle..:))

      Sil
  2. ne kadar güzel bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi inşallah güzel olur hava da yarın dopdolu planlarımız var inşallah..
      Her zaman sizi de beklerim buyrunuz her zaman..
      Selam ve sevgilerimle..

      Sil
  3. Gülay Abla benim yerime de gez :) Özlem abla bak atlar gelirim gitmem bi daha :p

    YanıtlaSil
  4. ooohh nerelere gidilecek kesin etli ekmek yenecek :)
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. gülayımda yazmış ama il instargamdan senden okudum ve çok sevindim her ikinizin de adına.şahane bir haber.kimbilir nasıl güzel vakit geçireceksiniz.bol kahkahalı neşeli mutlu zamanlar geçirmeniz dileğiyle.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. merhaba miyav kedicik. senden bişi rica etsem yeğenimin sayfasını izleyebilir misin?
    http://benbenvegineben.blogspot.com
    şimdilik fazla bişi yok ama :)

    YanıtlaSil
  7. ayy ne güzel ya çatlatın bizi siz çatlatın böle :D
    şaka şaka inş çokkkkkk güzel vakit geçirirsiniz iki tatlı ablammmm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...