15 Kasım 2013 Cuma

SENA Beni Mimlemiş..:))

Merhabalar
Hayırlı Cumalar diliyorum tüm arkadaşlarıma..
Biliyorsunuz mim cevaplamayı çok seviyorum..
Sevgili Senacığım beni mimlemiş..
Konusu ise gayet güzel..
Sonbahar...
Severek cevaplıyorum ben de..:))



1) Sonbaharda en sevdiğin şey / şeyler neler?

Hava serin ve yağmurluysa kahvemi yapıp pencereden dışarıyı seyretmek..
Bana inanılmaz zevk verir..:))




2) Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?

Genel olarak sonbahar kıyafetlerini seviyorum. Uzun kollu sweatshirtler ve kot pantolon ya da tayt ve uzun çizme veya botlar mükemmel oluyor bence..




3) Sonbaharda makyaj trendin nedir?

Aslında çok da fazla ayrım yapmıyorum.. O an içimden ne gelirse öyle..
Zaten fazla makyaj yaptığım da söylenemez..




4) Sonbaharda en sevdiğin yiyecek / içecek?

Yiyecek HERŞEYYY...
İçecek çay ve kahve...

5) Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?

Elbette Müge Anlı..
Ardından Yemekteyiz..
Ardından Oktay Usta
Ardından Esra Erol la evlen benimle..
Ardından ajans..
Ardından pazxartesi ise Karadayı
Salı ise Kaçak
Çarşamba ise Doksanlar
Perşembe ise Zengin kız Fakir oğlan
Cuma ise..
Yok galiba..
Cumartesi Pazar her türlü çizgi film, film belgesel..:))




6) Sonbahar geleneğin nedir?

Öyle bir geleneğim yok..
AKLIMA GELENİ YAPARIM..:)))

Cevaplamak isteyen tüm arkadaşlarıma gitsin bu mim..:))



5 yorum:

  1. Canım ablacığım bende seni çok seviyorum.
    Cevapladığın için çok teşekkür ederim, bende senin gibi sonbahar makyajı yapmıyorum :) ne istersem onu yapıyorum ve her şeyi keyifle yiyorum.
    Bu sonbahar da Ankara'ya hiç yağmur yağmadı, geçen yıl bu zamanlar hava çok soğuk ve yağışlıydı ve soğuk havaları çok özledim ://

    YanıtlaSil
  2. eğlenceli bi mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. sonbaharı bende severim ama artık mevsimler karakter değiştirdi ya bişey anlamak mümkün değil :) keyifle okudum yine...

    YanıtlaSil
  4. Makyaj konusunda aynıyız.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...